Przejdź do głównej zawartości

Tołpa, Pure Trends Orient, Cica - krem regenerujący

Ten kremik kupiłam w Rossmannie właściwie za darmo, ponieważ korzystałam z kuponu 2+2 na pielęgnacje twarzy. Właściwie planowałam wtedy kupić sobie krem Bielendy z serii Vegan Muesli, jednak go nie znalazłam, więc postanowiłam wypróbować coś marki Tołpa. Muszę przyznać, że była to miłość od pierwszego uzycia. Kremik fantastycznie pachnie, co sprawia że cała pielęgnacja jest jeszcze przyjemniejsza. Dodatkowo jego działanie jest fantastyczne. Pamiętam że kiedy użyłam go poraz pierwszy walczyłam z kilkoma niedoskonałościami, jakie mi co jakiś czas wywoływał krem Bielendy z CBD. I jakie było moje zdziwienie, kiedy już po dwóch dniach owe niedoskonałości znacznie się zmniejszyły! Byłam w mega szoku. Zapobiega on również powstawaniu nowych niedoskonałości oraz przyspiesza regenerację skóry, co przełożyło się na to że stare ślady szybciej znikały. Dawno nie miałam tak dobrego kremu, który w tak zauważalny sposób poprawiałby kondycję skóry. Z pewnością będę do niego wracać. 

Opakowanie i produkt: 

Opakowanie jest o wiele mniejsze niż zwykłe opakowania szklane, mimo iż ich pojemność jest taka sama. Opakowanie ma bardzo ekologiczny wygląd. Tak zwane opakowanie eco-friendly. Zwykłe, transparentne, z naklejką w kolorystyce biało-różowej. Bardzo gęsty krem o pięknym zapachu, który w moim odczuciu jest waniliowy. Dawno nie miałam tak treściwego kremu. Zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego i jest w 100% wegan, nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. 

Aplikacja i działanie: 

Aplikacja nie należy do trudnych. Krem dobrze się wciera i szybko się wchłania, pozostawiając na skórze przyjemny waniliowy zapach. Nie pozostawia tłustego filmu, używałam go również pod podkład i nie było z nim żadnych problemów. Bardzo dobrze nawilża skóra i daje efekt zmatowienia, który nie jest długotrwały i z czasem skóra w ciągu dnia zaczyna się lekko wyświecać. Jednak dla mnie ten efekt i tak jest akceptowalny. Nawet jeśli delikatnie zaczynam się świecić, to wygląda to całkiem naturalnie. Nie uczulił mnie i nie podrażnił. A teraz to za co go pokochałam, czyli redukcja zaczerwienień potrądzikowych i przyspieszone gojenie się niedoskonałości. Efekt jest widoczny już od pierwszych użyć. Kondycja skóry znacznie się poprawia a zaczerwienienia stają się o wiele bledsze. Także jak dla mnie to HIT. 

Dostępność i cena: 

Dostępność oczywiście jest wysoka. Znajdziemy go w każdym Rossmannie a te są prawie wszędzie. Jednakże dostępne są tylko tam. Jeśli mam być szczera nie widziałam też żeby dostępne w jakiejkolwiek drogerii internetowej. Cena regularna tego kremu to 27zł. Oczywiście cena do szczególnie niskich nie należy, jednak ja osobiście byłabym w stanie kupić ten krem nawet cenie regularnej. 

Gorąco go polecam! Dajcie znać w komentarzach czy go używaliście i jak Wam się sprawdził!

#tołpa #tolpa #puretrends #puretrendsorient #kremregenerujący #kremregenerujacy #regeneratingcream #cica #trawatygrysia #centeliaasiatica #lotos #wegańskaformuła #weganskaformula #veganformula #ceramieszana #combinationskin #ceratłusta #ceratlusta #oilskin #ceratrądzikowa #ceratradzikowa #acneproneskin #porannapielęgnacja #porannaapielegnacja #morningcare #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #recenzja #review

Komentarze