Przejdź do głównej zawartości

Bielenda, Fresh Juice, Nawilżający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową `Pomarańcza`

Kolejny produkt z serii Fresh Juice, ale z serii podstawowej. Płyn ten powinien pachnieć pomarańczą, jednak dla mnie był on praktycznie bezwonny! Kupiłam go ponieważ zwyciężyła we mnie ciekawość i chciałam się dowiedzieć czy pachnie tak samo dobrze jak limonka. Biorąc pod uwagę działanie, to spełnia swoją funkcję znakomicie, jednakże w kwestii zapachu spotkało mnie wielkie rozczarowanie. Dobrze, że w jego przypadku kupiłam tylko buteleczkę czyli 100ml. 

Opakowanie i produkt:

Podstawowa linia zapachowa: pomarańcza, limonka i ananas zamknięta jest w tradycyjnych butelkach. Tak samo jak było w przypadku limonki, pomarańczowa wersja zapachowa zamknięta jest w butelkach o dwóch pojemnościach czyli 500ml i 100ml. Ja właśnie miałam tą mniejszą buteleczką. Jej rozmiar jest idealny żeby wziąć ją w podróż, jednak trzeba uważać z jej zamknięciem. Trzeba dopilnować, czy zamknięcie jest dobrze dociśnięte i czy aby na pewno nic nie wycieknie. Raz już miałam taki epizod, że zamknięcie było minimalnie nie domknięte i 90% zawartości rozlała mi się po kosmetyczce. 

Aplikacja i działanie:

Jeśli chodzi o aplikację i działanie to jest podobnie jak w przypadku wersji limonkowej czy arbuzowej. Czy jest on lepszy niż tamte dwa? Czy lepiej nawilża? Nie bardzo. Jak dla mnie działanie jest identyczne, zmienił się tylko zapach. Produkt bardzo dobrze oczyszcza i tonizuje skórę, pozostawiając uczucie świeżości i zmatowienia. Świetnie daje sobie radę z demakijażem, nawet tym mocniejszym. Zmywanie makijażu za pomocą tego płynu jest bardzo komfortowe, ponieważ nie trzeba szczególnie trzeć by zmyć makijaż. Nie podrażnia, nie uczula ale przede wszystkim nie szypie w oczy i nie wysusza skóry. Wręcz przeciwnie, dzięki zawartości kwasu hialuronowego delikatnie ją nawilża. Mam cerę mieszaną i nie zauważyłam żeby zapychał. Jest bardzo wydajny, ale oczywiście musimy się liczyć z tym, że do zmycia mocnego makijażu będziemy potrzebować jego większą ilość. 

Dostępność i cena:

Dostępny stacjonarnie w drogeriach typu Rossmann, Natura czy Hebe. Dodatkowo w wielu drogeriach internetowych. Za butelkę o pojemności 500ml wydamy ok. 19zł. Biorąc pod uwagę jego pojemność i jakość powiedziałabym, że jest to cena raczej średnia. Bardziej opłaca się kupić zapachy w opakowaniach typu refill, czyli np. arbuzowy. Małą wersję podróżną o pojemności 100ml dostaniemy w cenie regularnej 9,99zł. Aktualnie w Rossmannie jest promka na dużą butelkę i dostaniemy ją już za 13,29zł. Promocja trwa do 15 grudnia, więc jeśli ktoś jest zainteresowany to możecie go w tym czasie upolować taniej. Polecam go ze względu na jego działanie, bo zapachu w moim odczuciu to on nie miał prawie w ogóle. Zostanę przy wersji limonkowej i arbuzowej.

#bielenda #freshjuice #płynmicelarny #plynmicelarny #micellarfluid #naturalneskładniki #naturalneskladniki #naturalingrediens #sokzpomarańczy #sokzpomaranczy #orangejuice #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #oczyszczanietwarzy #cleaningface #demakijaz #demakijaż #makeupremoval #ceraodwodniona #dehydratedskin #cerasucha #dryskin #recenzja #review

Komentarze