Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Naklejki na paznokcie

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z bardzo udanym zakupem z Aliekspress! Mianowicie chodzi o zakup różnego rodzaju naklejek wykorzystywanych w stylizacji paznokci. Paczkę tą zamówiłam 15go września, a już 26go września była w mojej skrzynce. Także wyjątkowo szybko mi ją dostarczono. 

W zamówieniu znalazły się dwa rodzaje naklejek. Naklejki wodne na małych arkusikach widoczne na górnym i dolnym zdjęciu oraz naklejki tradycyjne (z klejem) na trzech większych arkuszach na zdjęciu poniżej. Za wszystkie te naklejki widoczne na obu zdjęciach zapłaciłam 15zł :) W tej cenie w Polsce dostaniemy z reguły tylko jeden mały arkusik naklejek, a na Ali mamy ich mnóstwo.

Naklejki na pierwszym zdjęciu są zestawem ok. 60 arkuszy naklejek wodnych, jak widać z przeważającą tematyką printów zwierzęcych. Za taki duży miks naklejek zapłaciłam niecałe 7zł.

Naklejki poniżej były sprzedawane jako pojedyncze arkusze. I tak małe arkusze naklejek wodnych kosztowały 0,80-1,00zł. (Liski - 77gr, Kaktusy - 85gr, reszta po 1zł)

Z kolei naklejki na trzech dużych arkuszach są naklejkami tradycyjnymi, czyli z klejem. Kosztowały 1,77zł za arkusz.

Oczywiście próbowałam już kilku naklejek i wszystkie aplikowały się żadnego problemu. Naprawdę bardzo fajna sprawa. 

Zakupów tych cudeniek dokonałam w sklepie WUF Official Store na Aliekspress. Zajrzyjcie tam koniecznie!

#aliekspress #zakupyaliekspress #zakupoweszaleństwo #zakupoweszalenstwo #naklejkiwodne #waterstickers #naklejkinapaznokcie #nailstickers #naklejki #stickers #manicure #stylizacjapaznokci #nailart #wyprzedaże #wyprzedaze #sales #zakupyzchin #recenzja #review

Komentarze