Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Kalendarz 2021 GlamShop cz.3

Kochani, w końcu udało mi się zmotywować do zrobienia zaległego makijażu. Część z Was wie, część która obserwuje moje relacje zapewne się domyśla, ale zaraz po przeprowadzce los po raz kolejny był dla mnie okrutny i dał mi sporego kopniaka w tyłek. Kiedy już myślałam, że wszystko wraca na swoje tory, nagle zmarła moja starsza siostra. Dlatego moja dłuższa nieobecność przeciągnęła się jeszcze bardziej. Jest ciężko pogodzić się z faktem, że nie ma jej już wśród nas, ale życie przecież toczy się dalej... Najciężej jest mamie, dlatego zamiast jej dokładać jeszcze mojego smutku postanowiłam dojść do siebie najszybciej jak się da, aby być dla niej wsparciem... W końcu każdy rodzic wyobraża sobie, że to on odejdzie jako pierwszy... We wtorek rozmawiałam jeszcze o tym z @kaatianka i powiedziała, że jak nie zrobię żadnego makijażu to doniesie Wam, że jestem kłamczucha... Więc nie miałam innego wyjścia jak coś zmalować... Niestety, nie bardzo mam póki co miejsce do zdjęć, bo w dalszym ciągu zostało jeszcze sporo do ogarnięcia po przeprowadzce... Odnoszę wrażenie, że mimo iż próbowałam się uśmiechać, to oczy i tak w dalszym ciągu oddają mój smutek, czy to tylko moja wyobraźnia?

To teraz trochę o makijażu. Po raz pierwszy w życiu zrobiłam makijaż techniką SpotLight, więc mam nadzieję, że Wam się spodoba. Oczywiście dalej jesteśmy w tematyce cieni z Kalendarza 2021. I tak pod łukiem brwiowym mamy Dziewczęcy, dalej na zewnątrz Sennik, bliżej centrum Lukrecja, zaś w samym środku wylądowało Rajskie Jabłuszko, z odrobiną Aury jako toperka (której aparat nie uchwycił). W wewnętrznym kąciku mamy Fiołkowe Pole, zaś zewnętrzny przyciemniłam przy linii rzęs kredką Revers. Na linii wodnej brzoskwiniowa kredka PastelTropic.

Oczy: Creamy Eyeshadow Base @nam.cosmetics, Dziewczęcy, Sennik, Lukrecja, Rajskie Jabłuszko, Aura i Fiołkowe Pole (Kalendarz 2021) glamshop_pl@digitalgirl13, na linii wodnej kredka Pastel Tropics 03 @lovelykosmetyki@wolosewicz_magda, przyciemniony delikatnie kącik kredką Smart Liner w odcieniu Satin Black @reverscosmetics

Rzęsy: tusz Extension Volume Long & Curl Mascara @evelinecosmetics, sztuczne rzęsy @aliexpress
Brwi: Eye Brow Stylist 20 Date With Ash-ton @catrice.cosmetics,
Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain @maxfactor_pl oraz Ideal Matt 16 @reverscosmetics
Korektor: Take Me 01 @vollare.cosmetics
Bronzer: Color Icon Sunset Striptease @wetnwildpolska
Rozświetlacz: fioletowy SophX Highlighter Palette @makeuprevolutionpolska
Pudry: Puder pod oczy Puff Cloud @paese_poland, Sypki Puder Ryżowy @ecocera_pl
Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 13 @goldenrosepolska oraz Rouge Edition Velvet 13 Fu(n)chsia @bourjoispolska

Komentarze