Przejdź do głównej zawartości

Teekanne, Teekanne Love Collection, Zestaw herbat

Już po pogrzebie... Każdego dnia jest lepiej, jednak ciągle mam wrażenie, że ona jest tylko w szpitalu i jeszcze wróci... Pocieszam się jedyne tym, że nie odczuwa już bólu jaki towarzyszył jej od ponad roku, a który był wywołany chorobą... W dniu pogrzebu po powrocie do domu, miałam zatkany nos i chociaż początkowo mogłoby się zdawać, że to od płaczu, na drugi dzień okazało się że jest zgoła inaczej... Dopadło mnie przeziębienie, z którym mąż walczył już od soboty... Swoją drogą to też takie szczęście w nieszczęściu, że zaczęło mnie rozkładać dopiero po pogrzebie... Od wczoraj można powiedzieć, że przeziębienie odpuściło, ale za to dorobiłam się jakiegoś stanu zapalnego oka... Jak to mówią? Wpadłam przysłowiowo z deszczu pod rynnę... Dwa dni przeżywałam katusze, i chociaż było wczoraj już o niebo lepiej, to ulgę zaczynam odczuwać dopiero dzisiaj. Mam nadzieję, że jutro odpuści całkowicie, bo nawet nie mam co myśleć o makijażu oczu... No ale dosyć o moich smutach życiowych...

Wczoraj był 14 luty i Walentynki... Oczywiście ja osobiście lubię to święto, ale i tak uważam, że miłość kochankowie powinni sobie okazywać każdego dnia. Z tego powodu w sklepach zaroiło się od różnego rodzaju prezentów dla zakochanych. Jeszcze jakoś na początku lutego trafiłam w Netto na ten zestaw prezentowy z herbatami marki Teekanne i ochoczo wrzuciłam go do koszyka. Najbardziej ciekawa byłam herbatki o smaku mango z pikantną nutką chili. Jego cena była również fajna, bo dałam za niego jakoś 12zł. Ten zestaw jest nieco odmienny od tego w wersji zimowej. Różnica polega na tym, że tam było 6 smaków herbat po tylko 5 torebek. Tutaj zaś mamy trzy smaki herbat jako produktu pełnowymiarowego czyli po 20 torebek. I jak w zimowym zestawie tylko połowa przypadła mi do gustu, tak tymi smakami jestem wręcz oczarowana. Każda z nich jest na tyle słodka, że nie trzeba ich słodzić w ogóle i każda z nich jest po prostu przepyszna. 

W zestawie znajdziemy:
HOT LOVE - przyjemnie słodka i kusząca mieszanka herbatek owocowych o smaku mango i chili, w której wyczuwalna jest zdecydowana pikantna nuta chili
PASSION - ezgotyczna mieszknka herbatek o smaku owocu marakui i brzoskwini, która oczaruje Was uwodzicielskim zapachem 
LOVE - ekscytująca eksplozja smaku szlachetnego granatu i brzoskwini. Uwiedzie Was nie tylko zapachem, ale również fantastycznym smakiem.

Polecam ten fenomenalny i nietuzinkowy zestaw herbat każdemu! 

#teekanne #herbata #zestawherbat #kolekcjaaherbat #boxprezentowy #zestawprezentowy #pomysłnaprezent #herbatyowocowe #pokusanaherbate #pokusanaherbatę #czasnaherbate #czasnaherbatę #teatime #hotlove #mangochili #passion #passionfruit #marakuja #love #pomegranate #owocgranatu #recenzja #review

Komentarze