Przejdź do głównej zawartości

Ręcznie robione prezenty świąteczne - chusta teściowej

Nie wiem co się dzieje z tą naszą, polska pogodą... Ciągle tylko wichura za wichurą, i w ogóle burza zimą? Czy to nie dziwne? Mam 33 lata i szczerze powiedziawszy nie pamiętam abym kiedykolwiek widziała burzę w zimie... To zaczyna być trochę przerażające... W tej chwili wiatr trochę się uspokoił, ale wieczorem znowu ma być powtórka z rozrywki... A jak Wy znosicie tą jakże kapryśną pogodę?

Jeśli o mnie chodzi to po przeziębieniu nie ma już śladu, z okiem jest już o wiele lepiej, ale ciągle odczuwam delikatne podrażnienie w okolicy dolnej powieki. Zakrapiam je kroplami ze świetlikiem, chociaż ulga jest raczej niewielka. Niestety póki co nie mogę zbytnio nadwyrężać tego oka, więc nie robię makijażu oczu... A mam na to dużą ochotę... Jak to jest, że wena do robienia makijażu jest najsilniejsza wtedy kiedy nie możemy się malować? hahaha

Jakiś czas temu chwaliłam się chustą jaką zrobiłam mamie. Tym razem przedstawiam Wam chustę jaką zrobiłam dla teściowej. Oczywiście tą chustę również zrobiłam z Kokonka, ale w kolorze 212, na który składają się cztery kolory: pudrowy róż, brudny róż, wrzos i szary. Jak dla mnie to kolory które powinny być różowe, bardziej były brzoskwiniowe niż różowe. Nie przeszkadzało mi to szczególnie. Kolory w tym Kokonku są idealnie do siebie dobrane. Na tyle, że kolory pięknie przechodzą jeden w drugi, w sposób mało oczywisty i bardzo płynny. Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Ten motek jest nieco inny, ponieważ jest to Kokonek typu Soft. To super miękka, w 100% składająca się z akrylu przędza o chwycie kaszmiru. Jest trochę inna i pomimo iż jest to włóczka akrylowa, była zadziwiająco miękka. Tą chustę również wykończyłam w ten sam sposób falbanką z muszelek oraz chwostami z dwoma koralikami. Całość bardzo fajnie się komponuje.

Przypominam, ze jakby ktoś był zainteresowany taką ręcznie robioną chustą to zapraszam do napisania DM. Z chęcią wykonam taką chustę na zamówienie. 

#handmade #szydełko #szydełkowanie #kokonki #rekodzielo #hobby #mojapasja #mypassion #wolnyczas #freetime #rękodzieło #szydełkoweinspiracje #chustatrójkątna #chustaklasyk #pomysłnaprezent #pomyslnaprezent

Komentarze