Przejdź do głównej zawartości

GlamShop, GlamKalendarz 2021 z cieniami cz. 4 - swatche

Zdjęcie tych swatchy robione było jeszcze przed końcem roku 2021, a jego publikacja planowana była jakoś niedługo po Nowym Roku. Potoczyło się jak się potoczyło. Zamiast robić makijaże i publikować zgodnie z przemyślanym schematem, musiałam na szybko pakować cały nasz dobytek w kartony, żeby się przeprowadzić na nowe mieszkanie. Z kolei po przeprowadzce odeszła moja siostra i mój zapał wypalił się całkowicie... Były próby powrotu, ale na serio jakoś nic nie idzie po mojej myśli ostatnio. Mimo iż wzór trochę spóźniony bo mamy już marzec, to zdjęcie piękne :D

Do makijaży też wrócę... Bo mimo iż robię normalne makijaże prawie codziennie, to zaczyna mi brakować czegoś bardziej intensywnego... Chęć aby poszaleć w makijażu rośnie, więc pewnie niedługo do tego wrócę... Tęsknicie za moimi makijażami choć trochę?

Swoją drogą w końcu otworzyli nam cmentarz, który od ostatniej wichury był zamknięty ze względu na zagrożenie życia z powodu połamanych drzew i gałęzi. Tak też się składa, że dzisiaj moja siostra miałaby swoje urodziny. Wybrałam się więc z mamą i Felicją na jej grób. To pierwszy raz kiedy Fela mogła zapalić jej znicza, bo w dniu pogrzebu nie wzięłam jej ze sobą. Chciałam jej oszczędzić samego obrzędu pogrzebowego. Osobiście uważam że 5lat to nie wiek na takie widoki, ważne że rozumie co się stało. Na cmentarzu było dużo pracy, dużo wiązanek i wypalonych zniczy z pogrzebu, które trzeba było wyrzucić. Ogólnie już się ogarnęłam, ale jeśli mam być szczera to dzisiaj jest mi wyjątkowo smutno, i na myśl że nie mam jak złożyć jej życzeń łza kręci się w oku...

#glamshop #kalendarzadwentowy #kalendarz2021 #kalendarzcienie #cieniedopowiek #paletamagnetyczna #glamcienie #glamshadows #glambrush #paletaglamshop #paletacieni #shadowpalette #multipastele #duochrome #maty #ultraperły  #fiołkowepole #jednoskładnikowy #makówka #eden #keksiarz #luksusowywelur #violetfield #onecomponent #poppyhead #fruitcake #luxuryvelour

Komentarze