Przejdź do głównej zawartości

Tołpa, Holistic, Pro Age Adaptogen, Liftingujący krem przeciwzmarszczkowy na dzień SPF 20

Krem ten dostałam w paczce kosmetycznej wygranej w jednym z konkursów. I jak lubię markę Tołpa, tak ten krem pozostawił po sobie mieszane uczucia. Stosowałam go jakiś czas ale niestety nie dałam rady go zużyć do końca. Zapach mnie odpychał, a do tego wywoływał u mnie dość mocne uczucie ściągnięcia skóry co było bardzo niekomfortowe.

Opakowanie i produkt:

Cała seria ma bardzo minimalistyczną szatę graficzną, która bardzo przypadła mi do gustu. Są trzy wersje kolorystyczne i każda z nich ma w sobie inny składnik aktywny. Serii zawierającej retinol przypadł w udziale kolor czerwony. Opakowanie mnie trochę zmyliło, bo opakowanie tego kremu wygląda jak klasyczne opakowanie kremu pod oczy. Kiedy patrzyłam w internecie, wszędzie była wersja 40ml. I zaczęłam zastanawiać czy przypadkiem nie nakładałam kremu pod oczy na twarz :D Ale jak się później okazało miałam po prostu wersję mini tego kremu o pojemności 15ml. Krem ma biały kolor i ma okrutnie nieprzyjemny zapach, przynajmniej dla mnie.

Aplikacja i działanie:

Aplikacja kremu była raczej bezproblemowa. Krem nakładał się dość równomiernie, i dość szybko się wchłaniał. Nie pamiętam, żeby zostawiał lepką warstwę. Byłby idealny jako baza pod makijaż, no pod warunkiem, że nie dawałby aż takiego uczucia ściągnięcia. Na serio, chyba nigdy nie odczuwałam aż takiego dyskomfortu. I do tego ten zapach... Czy zauważyłam różnicę? Jeśli mam być szczera to efektu WOW na pewno nie było. Może minimalnie nawilżał skórę i ujędrniał, ale nic poza tym. Także uczucia dosyć mieszane. Nie wiem czy to ten retinol tak ściągał skórę czy problem tkwił gdzie indziej. Ale wiem jedno. Ten krem z pewnością jest nie dla mnie.

Dostępność i cena:

Nigdzie nie mogłam znaleźć ceny tego kremu w wersji mini, ale jeśli chodzi o produkt pełnowymiarowy czyli 40ml to jego cena regularna wynosiła ok. 49,99zł. W tej chwili nie jest on dostępny w Rossmannie czy Hebe. Stacjonarnie najdziemy go jeszcze w Naturze i Superpharm. Aktualnie można go tam dostać już za ok. 30zł bo jest w promocji. Jeszcze taniej znajdziecie go w sklepie producenta - koszt 27zł. Internetowo dostaniecie go ciągle w kilku drogeriach, ale na chwilę obecną najtaniej będzie w @ezebrapl.

Jeśli ktoś z Was używał tego kremu, to dajcie znać w komentarzach o Waszych doświadczeniach z nim :)

#tołpa #tolpamniejwiecej #tołpaholistic #proageadaptogen #retinol #kremprzeciwzmarszczkowy #antiwrinklecream #antiangingcream #kremliftingujący #kremliftingujacy #liftingcream #nadzień #nadzien #daycream #pielegnacjatwarzy #facecare #spf20 #kamienienaturalne #naturalstones #kwarcrozowy #kwarcróżowy #rosequartz #agatbostwański #agatbostwanski #botswaneagate #recenzja #review

Komentarze