Przejdź do głównej zawartości

Clavier, Quick Premium Lashes by Marta Gąska "Rock and Doll"

Te rzęsy kupiłam jakiś czas temu, ale jeśli mam być szczera to póki co użyłam ich tylko kilka razy do makijażu. Mają fantastyczny kształt i są przepiękne. Pasek mają całkiem elastyczny, jednak strasznie gruby. Ja kleję rzęsy od spodu, dzięki czemu wyglądają one o wiele bardziej naturalnie. Jeśli o sztuczne rzęsy chodzi to jestem ciągle świeżakiem i nie mam tak wprawionej ręki do ich klejenia. Przyklejenie ich sprawiało mi trochę trudności, a jak już je przykleiłam to wydawały mi się dosyć ciężkie. Póki co z podkulonym ogonem wracam do moich Ardellek, ale nie ukrywam że prawdopodobnie sięgnę jeszcze po nie w przyszłości, bo wyglądają przecudnie na oku! Z pewnością polecam je osobom już bardziej doświadczonym w tym zakresie. Osobom początkującym raczej bym odradzała, ale z drugiej strony kto komu zabroni? Prawda? 😋

Z ciekawostek, opakowanie nie zawiera kleju do rzęs w zestawie. Ale w moim odczuciu to dobrze, bo kleje dodawane do takich rzęs z reguły są kiepskiej jakości. Dzięki temu możemy je kupić taniej. Nie wiem jak z ich dostępnością stacjonarną, jednakże w internecie znajdziecie je w ofercie kilku drogerii oraz w sklepie u samego producenta. Ich cena regularna to z reguły 9-10zł, więc jest bardzo kusząca i zachęcająca do zakupu. 

#clavier #clavierlashes #quickpremiumlashes #martagąska #martagaska #rockanddoll #sztucznerzesy #sztucznerzęsy #pięknerzęsy #pieknerzesy #beautifuleyelashes  #uwodzicielskiespojrzenie #eyelashesseparated #seductivelook #makijaż #makijaz #makeup #recenzja #review

Komentarze