Przejdź do głównej zawartości

Verona, Vollare Cosmetics, Take Me!, Covering Face Concealer (Kryjący korektor do twarzy)

Ten korektor kupiłam razem z recenzowaną jakiś czas temu paletką cieni Purple Fantasy. Używam go już jakieś 2 miesiące i muszę przyznać, że jest to jeden z najlepszych korektorów pod oczy jakie miałam, a do tego dostępny jest w tak niskiej cenie. Korektor ten używałam pod oko, na powiekę oraz miejscowo na twarzy. Ma ładne krycie, jeśli chodzi o niedoskonałości. Najlepsze w nim jest to, że jest lekki i ma zastygającą formułę. Nie wchodzi w załamania skóry i nie wygląda sucho pod okiem. Ja posiadam korektor w odcieniu 02, ponieważ najjaśniejszy kolor niestety był wyprzedany. Jednakże nie wypada on aż tak ciemno, jak się obawiałam. Z pewnością kiedyś kupię sobie jeszcze wersję jaśniejszą dla porównania lub dla ewentualnego rozjaśniania koloru, który posiadam aktualnie.

Opakowanie i produkt:

Korektor w opakowaniu błyszczykowym o pojemności 7ml. Opakowanie przypomina mi trochę to od Catrice. Jest wąskie a aplikator jest równie cienki. Pozwala to na precyzje dotarcie korektora w ciężko dostępne miejsca oraz pozwala to na nałożenie nawet najmniejszych ilości. Korektor ma lekką konsystencję o zastygającej formule. Oczywiście kolejnym plusem jest przezroczyste opakowanie, które pozwala nam na kontrolowanie jego ilości i pozwala oszczędzić nam zaskoczenia jakim jest skończenie się korektora w najmniej odpowiednim momencie.

Aplikacja i działanie:

Konsystencja korektora jest idealna, ani za płynna, ani za gęsta. Korektor jest lekki i nie obciąża newralgicznej okolicy oczu. Nakłada się cienką warstwą, która dosyć szybko zastyga. Nie wchodzi w załamania skóry. Super nadaje się jako baza wyrównujący koloryt powieki przed aplikacją cieni do powiek. Chociaż w moim przypadku sam korektor to zdecydowanie za mało, bo jak za pewne większość z Was już wie, moja powieka należy do tych trudniejszych. Jednakże pomijając moje problemy z powieką, uważam że wielu kobietom z pewnością sprawdzi się jako baza pod makijaż :) Korektor należy do tych dobrze kryjących. Poza wyrównaniem kolorytu skóry, przykryje cienie pod oczami, a jeśli nie przykryje ich w 100% to super jest to, że jego krycie możemy budować cienkimi warstwami i nie wygląda to jak skorupa. Radzi sobie również z niedoskonałościami. Całkiem ładnie je przykrywa. Nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek.

Dostępność i cena:

Dostępność niestety bardzo kiepska, bo dostaniemy go jedynie w Hebe. Czy to stacjonarnie czy to internetowo. Jego cena regularna to 16,99zł co już jest bardzo kuszącą ceną jak za tak dobry korektor. Ja osobiście zakupiłam go na promocji, w której zapłaciłam za niego 8,49zł! Jak będzie jeszcze jakaś promka to z pewnością kupię go ponownie i zaopatrzę się również w jego jaśniejszą wersję kolorystyczną.

#vollare #vollarecosmetics #takeme #coveringfaceconcealer #korektor #corrector #korektordlabladziochów #concealerforpalepeople #concealerforpaleskin #korektordlabladych #jasnykorektor #brightcolor #coveringconcealer #korektorkryjący #fullcoverageconcealer #korektorpodoczy #eyeconcealer #mocnokryjącykorektor #mocnokryjacykorektor #recenzja #review

Komentarze

  1. Tego jeszcze nie testowałam, ale Twoja recenzja bardzo mnie zachęciła do sprawdzenia tego korektora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fantastyczny! Polecam z całego serca i mam nadzieję, że będziesz z niego również zadowolona :) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

      Usuń

Prześlij komentarz