Przejdź do głównej zawartości

Propozycja prezentu na Dzień Matki ❤

Kochani, mamy już maj a w maju jak każdy z nas wie, mamy piękne święto jakim jest Dzień Matki. Niektórzy z Was pewnie już się zastanawiają co by tutaj sprezentować w tym roku, kiedy inni nawet jeszcze o tym nie myślą i czekają z tym na ostatnia chwilę. Mój dzisiejszy post skierowany jest do tych, którzy myślą o prezencie z wyprzedzeniem. Moją bardzo ciekawą propozycją na przepiękny i gustowny prezent jest zestaw prezentowy sklepu Pokusa! Poza kawą i herbatą możecie u nich również zakupić porcelanową zastawę. Wybór mają przeogromny i każdy z pewnością znajdzie coś fantastycznego. W ofercie znajdziecie piękne kubki, pojedyncze filiżanki, małe i duże zestawy. Dodatkowo możecie dorzucić jakąś kawę lub herbatę, kawałek czekolady (tutaj czekolada Cortez) i prezent gotowy. Ten zestaw zaprezentowany na zdjęciach zakupiłam z siostrą również dla mamy, ale z okazji 70 urodzin. Jednakże jestem przekonana, że wiele mam będzie zadowolonych z takiego pakietu. Ja bym była! Moja mama również była! 

Co prawda zastawów porcelanowych nie znajdziecie w sklepie internetowym, ale jeśli skontaktujecie się z obsługa sklepu, to na pewno Wam coś doradzą... Tak myślę... 

#stargard #pokusa #pokusastargard #pokusanaherbate #pokusanaherbatę #herbatabajkowyświat #herbatabajkowyswiat #herbatamagicznyczas #herbataowocowa #czasnaherbate #czasnaherbatę #kawa #coffee #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #teatime #fairytaleworldtea #magictimetea #teamagictime #fruittea #temptationfortea #pokusakawyherbaty #pomyslnaprezent #pomysłnaprezent #dzieńmatki #dzienmatki

Komentarze