Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Choco Bons, Candy i Electric Plum Lovely

Dzisiaj przychodzę do Was w iście kolorowym wydaniu. Makijaż wykonałam trzema, drogeryjnymi paletkami marki Lovely, a konkretnie Choco Bons, Electric Plum oraz Candy. Głównie pracowałam z Choco Bons i Electric Plum. Z Candy użyłam jednego koralowego błysku, który pięknie się połączył z fioletem z Electric Plum. Na dolnej powiece zagościła również zieleń i niebieski ze "śliwkowej" paletki, jednakże na zdjęciu trochę się one wytraciły. Zaś w wewnętrznym kąciku dodałam odrobinę jednego ze złotych rozświetlaczy z paletki SophX od MakeUp Revolution.  

Do wykonania tego makijażu zainspirował mnie konkurs marki Lovely i tam chciałabym go zgłosić, chociaż nie nastawiam się szczególnie na wygraną. W końcu lepiej miło się zaskoczyć niż gorzko rozczarować. 

Ostatnio coś ciężko mi się robi zdjęcia. Kiedy mam wenę i czas na makijaże to nie dopisuje z kolei pogoda, a to skutkuje mniej ostrymi zdjęciami. Starałam się jak mogłam, więc mam nadzieję że mi to wybaczycie.

Efekt końcowy jaki uzyskałam przerósł moje oczekiwania jak na te paletki i w ostatecznym rozrachunku bardzo mi się spodobał. Mam ogromną nadzieję, że Wam spodoba się równie mocno.
Oczy: Choco Bons, Electric Plum i Candy Box @lovelykosmetyki, Korektor Take Me 02 @vollare.cosmetics, w kąciku SophX Highlighter Palette @makeuprevolutionpolska
Rzęsy: tusz Extension Volume Push Up Volume and Curl @evelinecosmeticssztuczne rzęsy Rock&Doll @clavier_official
Brwi: pomada Waterproof Brown Maker @bell.hypoallergenic
Usta: My Matte Lip Ink 05 @goldenrosepolska
Podkład: Revlon Colorstay Combination Skin 110 Ivory @revlon @revlon.polska
Korektor: NYX Born To Glow! 06 Vanilla @nyxcosmetics_pl
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Glow and Go! Strobe Highlighter 02 Gentle Gold @evelinecosmetics

Biużeteria: z Aliexpress 😆

Komentarze