Przejdź do głównej zawartości

Legginsy Felicji z dzianiny pętelkowej

Hejka Kochani! Dzisiaj bardzo zaległy post, który czekał chyba zbyt długo na realizację. Jeszcze w tamtym roku dzieliłam się z Wami zdjęciami przepięknej dzianiny, którą kupiłam w sklepie @fashioncolors. Pamiętam, że materiały kupiłam jakoś w okolicy listopada. Oczywiście od razu wzięłam się do szycia obiecanych córce przepięknych legginsów. Jakoś tak tylko wyszło, że nie miałam weny, żeby zrobić im zdjęcia do publikacji. Legginsy uszyłam zgodnie z wykrojem zawartym w instrukcji z bloga SewCanShe. Jakby ktoś był zainteresowany uszyciem takich leginsów dla swojej pociechy to polecam tutaj zajrzeć i pobrać wykrój.
Dzianina pętelkowa jest fantastyczna na okres jesieni, a że zima również do zimnych raczej nie należała to legginsy służą jej właściwie do dzisiaj. Zimą wystarczyło pod legginsy założyć grubsze rajtuzy i było super. Ponieważ pogodę mamy w tym roku pokręconą na maksa i ciągle zdarzają się chłodniejsze dni, legginsy te służą jej do dzisiaj. 
#szycienamaszynie #sewingonthemachine #ubraniahandmade #clotheshandmade #legginsy #leggins #spodnie #pants #dzianinapętelkowa #dzianinapetelkowa #loopknit #maszynałucznik #maszynalucznik #łucznikpaulina #lucznikpaulina #handmade #fashioncolors #dzianinadrukowana #printedknittedfabric #dziecieceinspiracje


Komentarze