Przejdź do głównej zawartości

Kącik Makijażowy - Vollare Purple Fantasy

Kochani dzisiaj chciałam Wam przedstawić makijaż paletką Purple Fantasy marki Vollare. Chciałam Wam pokazać ja w akcji... Jednakże uwierzcie mi, że mój telefon i pogoda nie chciały ze mną współpracować. Nie posiadam jeszcze lampy, więc najlepsze efekty uzyskuję kiedy robię zdjęcia w słoneczne dni. No niestety, tym razem pogoda nie dopisała, a ja robiłam makijaż przy okazji wyjścia. Chciałam upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, ale wyszło jak wyszło... Muszę chyba zainwestować w lampę pierścieniową. 

Paletka jest boska i do tego za tak niską cenę, dlatego starałam się wykonać nią makijaż, który chodził mi pogłowie już jakiś czas... Jeśli o cienie chodzi to korzystałam wyłącznie z paletki Purple Fantasy, w wewnętrznym kąciku dodałam dosłownie odrobinę rozświetlacza w kolorze rosegold z paletki SophX, pod łuk trafiła odrobina rozświetlacza Moon Glow marki NYX. I ostatnim takim ekstra dodatkiem był toperek Zmalowanej w kolorze 01, którego dosłownie minimalną ilość nałożyłam od wewnętrznej strony powieki ruchomej. Tak żeby coś tam niepozornie się skrzyło i żeby podbić trochę blask cieni z paletki :)

Oczy: Purple Fantasy @vollare.cosmetics, klej Glitter Primer @nyxcosmetics_pl, Korektor Take Me 02 @vollare.cosmetics, Zmalowana Liquid Glitter Eyeshadow 01 @wibopl, w kąciku Soph X Highlighter Palette @makeuprevolutionpolska, pod łukiem High Glass Illuminating Powder Moon Glow @nyxcosmetics_pl
Rzęsy: tusz Extension Volume Push Up Volume and Curl @evelinecosmeticssztuczne rzęsy Whispies Black @ardell_pl
Brwi: pomada Waterproof Brown Maker @bell.hypoallergenic
Usta: My Matte Lip Ink 05 @goldenrosepolska
Podkład: FIT me! Matte+Poreless 101 True Ivory @maybelline @makeupinthecitypl
Korektor: Take Me 02 @vollare.cosmetics
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Glow and Go! Strobe Highlighter 02 Gentle Gold @evelinecosmetics

Biużeteria: z Aliexpress 😆

Komentarze