Przejdź do głównej zawartości

Fresh, Lotus Youth Preserve Face Cream (Krem przeciwstarzeniowy)

Miał być makijaż, który miałam zrobić w niedzielę, jednakże córka mi zachorowała i po ciężkiej nocy nawet nie miałam siły sięgnąć po pędzle. I tak kolejne trzy noce zapalenie krtani daje o sobie znać, co kończy się kompletnym niewyspaniem. Dlatego przychodzę do Was z recenzją kosmetyku z górnej półki, który dzięki uprzejmości marki i serwisu Sampleo testuję już od miesiąca. Lotus Youth Preserve Face Cream to krem nawilżający, który chroni skórę przed pojawieniem się pierwszych zmarszczek. Krem na dzień, bogaty w antyoksydanty, wzmacnia blask, poprawia elastyczność skóry i chroni ją przed wolnymi rodnikami. Krem do twarzy na dzień Lotus Face Cream jest idealny dla każdego rodzaju cery, która pragnie odzyskać młodość. Pełna pielęgnacja odmładzająca, zapewniająca miękką i gładką skórę i to już od pierwszego użycia. Moja skóra pod okiem nie wyglądała ostatnio najlepiej. Ciągle zapominałam kupić nowy krem pod oczy, a do tego codzienne stresy i zmartwienia pozostawiły mimo wszystko odcisk na tej newralgicznej okolicy. Zaczęły się pojawiać drobne zmarszczki i widać było, że skóra nie wygląda zbyt dobrze. Już po pierwszym użyciu tego kremu rezultaty były obłędne. Byłam w wielkim szoku.

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty jest w szklanym słoiczku, w moim przypadku o pojemności aż 15ml. Dostępna jest również opcja większa, czyli 50ml. Słoiczek o minimalnej szacie graficznej w mlecznym kolorze i o matowym wykończeniu. Sam produkt ma biały kolor i jest prawie bezwonny. Jego zapach jest tak delikatny, że ledwo wyczuwalny. Jest bardzo kremowy i delikatny pod palcem.

Aplikacja i działanie:

Ten kremik aplikuję dwa razy dziennie, czyli rano i wieczorem. Oczywiście na oczyszczoną uprzednio skórę. Ten krem ma zdecydowanie luźniejszą i bardziej kremową konsystencję, która zmienia się w kontakcie ze skórą na tłuściejszą. Można go stosować na całą twarz oraz pod okiem. Ja ograniczyłam się tylko do okolicy pod okiem, gdzie skóra wyglądała zdecydowanie źle. Od pierwszego użycia był efekt WoW. Skóra stała się idealnie gładka i nawilżona. Już po kilku użyciach jej stan się poprawił diametralnie. Skóra nie wygląda już jak papirus :) Bardzo dobry produkt, lepszego kremu chyba nigdy nie miałam. 

Dostępność i cena:

Stacjonarnie marka dostępna chyba tylko w perfumeriach sieci Sephora, których oczywiście w moim mieście nie ma, a najbliższe punkty są w Szczecinie. Całe szczęście można je zakupić przez internet w sklepie internetowym Sephory oraz w sklepie Lookfantastic i jeśli mam być szczera to jeszcze nigdy o nim słyszałam. Dowiedziałam się o nim podczas szukania informacji o testowanych produktach. Krem kosztuje 97-99zł za 15ml oraz 249zł za 100ml, więc jest to kosmetyk z górnej półki cenowej. Jest to dużo ale osobiście uważam, że efekty są tego warte. A ponieważ jego data przydatności to aż 12M, więc raz do roku myślę, że można się szarpnąć i zrobić sobie prezent.

#fresh #lotusyouthfacecream #kremdotwarzy #kremprzeciwzmarszczkowy #antiwrinklecream #antiangingcream #facecream #dayandnightcream #kremnadzień #kremnadzien #kremnanoc #pielęgnacjatwarzy #facecare #porannapielęgnacja #porannaapielegnacja #morningcare #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #sampleo #wramachtestu #kamienienaturalne #naturalstones #howlitbiały #howlitbialy #whitehowlite #lapislazuli #lazuryt #recenzja #review

Komentarze