Przejdź do głównej zawartości

Paese, Puff Cloud, Under Eye Powder (Puder pod oczy)

Kochani, wracam do Was po dłuższej przerwie :) Ostatnio nagromadziło mi się w domu wiele rzeczy do ogarnięcia i jakoś tak nie było czasu na napisanie posta. Większą część ogarnęłam wczoraj, więc dzisiaj mam chwilę czasu na napisanie recenzji. Dzisiaj przychodzę do Was z fenomenalnym pudrem pod oczy marki Paese. Puder pod oczy Puff Cloud to hit internetu i oczywiście musiał się znaleźć na mojej liście do kupienia. Zanim jednak do tego doszło dostałam go w jednej z wygranych w konkursie paczek na Instagramie. Puder jest drobno zmielony i jest świetny pod oczy. Skóra po przypudrowaniu nie wygląda sucho i staro jak niekiedy bywa przy innych pudrach. Bardzo dobrze mi się sprawdzał pod okiem jak i w okolicy skrzydełek nosa czy na brodzie. Aktualnie muszę kupić kolejne opakowanie.

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu o pojemności 5,3g. Szkoda, że nie ma również większych wersji pojemnościowych. Transparentne opakowanie z beżową nakrętką. W środku znajdziemy sitko, dozujące nam produkt oraz mechanizm zabezpieczający przed nadmiernym przesypaniem produktu przez sitko do nakrętki, np. podczas podróży. Sam puder ma biały kolor, jednak po nałożeniu  jest bardzo drobno zmielony, przypomina mi puder Wibo Fixing Powder. Posiada lekką formułę, która nie obciąża skóry.

Aplikacja i działanie:

Ja aplikuję go małym puchatym pędzelkiem. Omiatam nim delikatnie okolicę pod okiem aby utrwalić wcześniej nałożony korektor. Zaś na okolice nosa i brody aplikowałam go gąbką, którą nakładałam podkład. Dobrze się nim pracuje, współgra z różnymi korektorami i podkładami oraz nie spowodował nigdy przykrej sytuacji w postaci ciastka pod okiem. Nie zbiera się w załamaniach skóry, nie podkreśla zmarszczek, ani nie wysusza skóry pod okiem. Doskonale wygładza skórę, rozświetla i maksymalnie wydłuża trwałość makijażu. Daje matowe wykończenie, ale nie jest to suchy mat, raczej bliżej mu do satyny. Wzbogacony o odżywczy olejek z opuncji figowej działa antyoksydacyjnie oraz spowalniająco proces starzenia się skóry. Wszystko wygląda tak jak powinno. Jestem bardzo z niego zadowolona.

Dostępność i cena:

Dostępność stacjonarna jest raczej średnia, a to z tego względu, że nie kupimy go niestety w Rossmannie. Dostaniemy go zaś w Hebe, Naturze czy Kontigo, jednakże nie wszędzie te drogerie są. U mnie dla przykładu jest tylko Natura i do tego tylko jedna i nie w mojej okolicy, więc pozostaje mi tylko internet. Internetowo dostępność jest bardzo duża. Znajdziemy go między innymi w drogeriach eZebra oraz Cocolita, a także w sklepie samego producenta. Jego cena regularna to 32,90zł, jednakże w wielu sklepach jest on aktualnie na promocji, dzięki której zapłacimy za niego ok. 18-20zł. Jeśli jesteście nim zainteresowani, bo słyszeliście o nim wiele dobrego, to zachęcam do przetestowania go na własnej skórze :)


#paese #puffcloud #puderpodoczy #undereyepowder #pudermatujący #pudermatujacy #pudersypki #pudertransparentny #transparentpowder #puderutrwalający #puderutrwalajacy #mattingpowder #finishingpowder #puderwykończeniowy #puderwykonczeniowy #konturowanietwarzy #facecontouring #makijaż #makijaz #makeup #recenzja #review

Komentarze