Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Look Up Neon Lime 2

Kochani udało mi się zrobić wczoraj drugi makijaż paletką Eveline Look Up Neon Lime i powstał kolejny cudnie kolorowy makijaż. Tym razem główne skrzypce gra pomarańczowy cień metaliczny. Makijaż bardzo przypadł mi do gustu. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Nieskromnie powiem nawet, że wyszedł lepiej niż ten w wersji limonkowo-niebieskiej :D Chyba częściej muszę sięgać po takie połączenia kolorystyczne. Dla kontrastu na linii wodnej kredka 04 w kolorze turkusowym. Zaś na ustach zagościła oczywiście moja ukochana My Matte Lip Ink 05 Golden Rose, a efekt błysku to cień metaliczny Zmalowana x Wibo. Wykorzystałam ten lekko ceglasty ze złoto-różową drobiną. Całości looku dopełniają soczyście pomarańczowe chwosty od Doroty @sutasz_krysztalowy 💖
Za oknem ostatnio wieje i pada, lato gdzieś nam uciekło, więc mam nadzieję, że chociaż ten makijaż wniesie w wasze życie odrobinę lata :) Co myślicie o takiej propozycji makijażowej?
Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, paleta Look Up Neon Lime Eveline. kredka żelowa Variete 03 i 04 Eveline,
Rzęsy: tusz Sexy Eyes Eveline na górnej powiece i odrobina turkusowego Mini Symphonic Night Mascara Full Lashes marki Hean na dolnej powiece + sztuczne rzęsy
Brwi: Eye Brow Stylist 20 Date With Ash-ton Catrice,
Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain Maxfactor oraz Ideal Matt 13 Revers
Korektor: mieszanka korektor 01 GlamShop oraz No More Dark Cirkle 04 Lovely
Bronzer: Color Icon Sunset Striptease Wet'n'Wild
Rozświetlacz: Hello Halo Blushlighter Highlight Bling Wet'n'Wild
Pudry: Finishing Powder Wibo
Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 05 Golden Rose oraz cień metaliczny Zmalowana x Wibo
#eveline #evelinecosmetics #lookupbyeveline #lookup #neonlime
 

Komentarze