Przejdź do głównej zawartości

Revers Cosmetics, Smart Liner (Kredka automatyczna z gąbką)

Tą kredkę dostałam w paczce świątecznej, jaką udało mi się wygrać w kalendarzu adwentowym w grudniu. Uwielbiam tą kredkę do przyciemniania linii rzęs i zewnętrznego kącika oka, jako swego rodzaju baza pod cienie. Jest bardzo miękka i gładziutko sunie po powiece, jednak jako eyeliner mi się raczej nie sprawdza, bo oczywiście odbija mi się na górnej powiece, ale to nie nowość i spodziewałam się tego. Z pewnością sprawdzi się również na linię wodną. Ja raczej staram się nie używać czarnych kresek na linii wodnej. Odzwyczaiłam się już od tak ciężkiego looku, mimo iż w czasie studiów podkreślałam makijaż w ten sposób nagminnie. Teraz stawiam raczej na pastele i kolory. Kocham eksperymentować! Przyznam szczerze, że jak zobaczyłam kredkę w czarnym kolorze to początkowo byłam zawiedziona, bo czarnych kredek nie używam prawie wcale, ale ostatecznie skończyło się na tym, że ją polubiłam i często jej używam :)

Opakowanie i produkt:

Kredka automatyczna, czyli posiadająca mechanizm dzięki któremu rysik wydostaje się poprzez przekręcenie dołu kredki. Rysik jest dosyć cienki i precyzyjny. Drugi koniec kredki zakończony specjalną gąbką, która ma nam pomóc w roztarciu kredki. Gąbeczka ta jest dosyć sztywna i mało elastyczna. Czasami jej używam, ale bardziej preferuję chyba rozcieranie pędzlem. Kolor kredki to głęboka czerń.

Aplikacja i działanie:

Jak już wspomniałam wcześniej kredka jest precyzyjna. Idealnie nada się do zrobienia kreski, jednakże trzeba uważać bo może się ona odbić, szczególnie jeśli masz opadającą powiekę tak jak ja. Ale przecież kreska nie musi być graficzna! Wystarczy ją troszkę rozetrzeć i utrwalić delikatnie cieniem. Zabieg doda głębi naszemu makijażowi, bez względu na to czy makijaż nude, kolorowy czy też smoky. I ja właśnie w ten sposób używam tej kredki najczęściej. Na linię wodną też pewnie się sprawdzi. Jest mięciutka i przyjemnie sunie po powiece czy linii wodnej.

Dostępność i cena:

Dostępność jest raczej słaba. Możemy ja dostać u producenta w sklepie internetowym, jednakże aktualnie nie występuje ona już magazynie. Nie wiem czy to chwilowy brak na stanie czy może została wycofana z oferty. Jeśli została wycofana to szkoda, bo jest całkiem fajna :) Póki co dostaniecie ją w drogerii kosmetycznej Dermasklep w super cenie 4,89zł. Łapcie okazję bo fajny produkt.

#revers #reverscosmetics #smartliner #satinblack #automaticeyepencil #kredkadooczu #eyeliner #eyepencil #kredkanalinięwodną #kredkanaliniewodna #kredkaczarna #blackeyeliner #blackeyepencil #kamienienaturalne #naturalstones #ametyst #amethyst #kwarcrozowy #kwarcróżowy #rosequartz #awenturynczerwony #redaventurine #recenzja #review

Komentarze