Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Look Up Neon Lime

Tak Kochani, wreszcie przychodzę do Was z makijażem wykonanym paletką Look UP Neon Lime. Jak widać nie miałam z nią większych problemów, jednak jak zaznaczałam w relacji grunt to dobrze przygotowana powieka i można osiągnąć dużo. Makijaż wyszedł iście kolorowy i czuć w nim już letnie wibracje. Kiedy dostałam ta paletkę w swoje ręce, to byłam nią bardzo podekscytowana. Miałam już kilka koncepcji kolorystycznych, jednak nie chciałam powielać wcześniej widzianych połączeń kolorystycznych. Wiedziałam, że dużo osób narzeka na te właśnie cienie czyli zielony i niebieski i na przekór wszystkim postanowiłam pokazać ich potencjał. Nie będę się rozpisywać tutaj na temat pigmentacji, bo będzie jeszcze post o samej paletce. Więc jeśli jesteście ciekawi mojej opinii to musicie się jeszcze uzbroić w cierpliwość. Rzęsy to właściwie jedna warstwa tuszu Sexy Eyes Eveline i nie doklejałam sztucznych rzęs,. Także na zdjęciach macie moje własne, ale wytuszowane rzęsy, aby pokazać jaki Sexy Eyes daje efekt :)
A te cudne kolczyki, które są dopełnieniem całości wykonane zostały przez rączki zdolnej Doroty @sutasz_krysztalowy. Serdecznie zapraszam na jej profil 💗
Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, White Base Wibo x Zmalowana, paleta Look Up Neon Lime Eveline. kredka żelowa Variete 03 i 04 Eveline,
Rzęsy: tusz Sexy Eyes Eveline na górnej powiece i turkusowy Mini Symphonic Night Mascara Full Lashes marki Hean na dolnej powiece
Brwi: Eye Brow Stylist 20 Date With Ash-ton Catrice,
Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain Maxfactor oraz Ideal Matt 16 Revers
Korektor: mieszanka korektor 01 GlamShop oraz No More Dark Cirkle 04 Lovely
Bronzer: Color Icon Sunset Striptease Wet'n'Wild
Rozświetlacz: Brzask GlamShop x Adrianna Grotkowska
Pudry: Finishing Powder Wibo
Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 04 i 05 Golden Rose

 #eveline #evelinecosmetics #lookupbyeveline #lookup #neonlime

Komentarze