Przejdź do głównej zawartości

Revers Cosmetics, Long Vitalash (Serum do rzęs przyspieszające wzrost)

Dawno nie było recenzji, ale dzisiaj się zmobilizowałam aby coś dla Was napisać. Dzisiaj produkt nietypowy, bo chciałabym napisać kilka słów o serum przyspieszającym wzrost rzęs marki Revers. Normalnie raczej nie sięgam po tego typu produkty, ponieważ trzeba ich używać bardzo ostrożnie. Oko to bardzo newralgiczna część naszego ciała, a kiedy produkt dostanie się przez naszą nieuwagę tam gdzie nie trzeba, może narobić wiele szkód. Wystarczy jedna rzęsa, która wyrośnie nam od wewnętrznej strony powieki i może się to skończyć stanem zapalnym oka. Ale skoro serum było w paczce, postanowiłam je wypróbować. Ostrożnie aplikowałam je zgodnie z zaleceniami producenta przy górnej linii rzęs. Czy zauważyłam jakąś różnicę? Myślę, że moje rzęsy delikatnie się wydłużyły. Jednakże nie stosowałam tego serum długo, bo natarłam sobie oko i dostałam stanu zapalnego. Ostatecznie zaczęłam je używać do brwi i tutaj sprawdził się idealnie. Po 2 miesiącach w miejscu sporego ubytku, wyrosły mi włoski i teraz nie jest on już tak widoczny. Jestem mega zadowolona z tego faktu.

Opakowanie i produkt:

Serum o kolorze mleczno-białym zamknięte jest w opakowaniu typowym dla eyelinerów o pojemności 5ml. Jego aplikator to precyzyjny pędzelek, podobny do tych jaki znajdziecie w eyelinerach. W zestawie znajdziecie również specjalną miarkę, dzięki której możecie śledzić o ile mm urosły Wasze rzęsy, ale jeśli mam być szczera to używa jej się raczej ciężko i łatwo możemy ją sobie wsadzić zbyt głęboko, co kończy się łzawieniem oka. Dlatego radzę się z nimi obchodzić ostrożnie.

Aplikacja i działanie:

Jak wspomniałam wcześniej produkt nanosimy precyzyjnym pędzelkiem przy linii rzęs, ale tylko górnych. Producent odradza aplikację na dolne rzęsy. Produkt należy aplikować na noc. Zauważyłam, że rzęsy są mocniejsze i szybciej przybierają na długości. Przy brwiach zauważyłam, że produkt stymuluje wzrost nowych włosków, w miejscach gdzie ich wcześniej nie było. Dzięki temu moje ubytki w brwiach stały się mniej widoczne. Oczywiście pierwsze rezultaty działania serum widoczne po ok 3 tygodniach stosowania, więc należy się uzbroić w cierpliwość. Myślę, że będę kontynuować jego stosowanie. Być może uda mi się wyrównać moje niesymetryczne brwi, bo jedną brew mam umiejscowioną odrobinę wyżej niż drugą. Warto również zaznaczyć, że produkt jest całkiem wydajny. Osobiście uważam, że warto na niego zwrócić swoją uwagę.

Dostępność i cena:

Marka Revers niestety jest słabo dostępna, przynajmniej stacjonarnie. Oczywiście internetowo wygląda to odrobinę lepiej. Najtaniej serum dostaniecie w drogerii darmasklep.pl, gdzie dacie za nie niecałe 9zł. Oczywiście możecie też zajrzeć do sklepu samego producenta, gdzie jego cena wynosi 16,99zł.

#revers #reverscosmetics #longvitalash #serumdorzęs #serumdorzes #eyelashserum #długierzęsy #dlugierzesy #longeyelashes #pięknerzęsy #pieknerzesy #beautifuleyelashes #uwodzicielskiespojrzenie #seductivelook #kamienienaturalne #naturalstones #jaspiszebra #zebrajasper #jaspisobrazkowy #picturejasper #agatbostwański #agatbostwanski #botswaneagate #recenzja #review

Komentarze