Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Look Up Neon Pink 1

Kochani nie było mnie jakiś czas, bo tak sobie zaplanowałam, że teraz dodam makijaż drugą paletką z serii LookUp, jednak nie miałam ostatnio czasu aby go zrobić. Dzisiaj postanowiłam ten stan rzeczy zmienić i zmalowałam taki oto makijaż. Dla kontrastu zrobiłam kobaltową kreskę kredką Variete, która podkreśliła piękne soczewki firmy MyColourEye. Ze ściągnięciem ich nie mam problemu, ale co ja się namęczyłam, aby je założyć to moje... Nie jestem w stanie zapanować nad odruchem mrugania (mimo podtrzymywania powiek) i odwracaniu wzroku na bok. Ale po dłuższych zmaganiach i kilku wylanych łzach, w końcu udało mi się je założyć. Mam nadzieję, że taka odmiana Wam się spodoba :)
Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, paleta Look Up Neon Pink Eveline, kredka żelowa Variete 03 Eveline, na linii wodnej kredka Pastel Tropics 05 Lovely
Rzęsy: tusz Sexy Eyes Eveline na górnej powiece i fioletowy Mini Symphonic Night Mascara Full Lashes marki Hean na dolnej powiece + sztuczne rzęsy
Brwi: Eye Brow Stylist 20 Date With Ash-ton Catrice,
Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain Maxfactor oraz Ideal Matt 13 Revers
Korektor: Liquid Camouflage z kwasem hialuronowym 02 Light Vanilla Eveline
Bronzer: Color Icon Sunset Striptease Wet'n'Wild
Rozświetlacz: Hello Halo Blushlighter Highlight Bling Wet'n'Wild
Pudry: Finishing Powder Wibo
Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 05 Golden Rose oraz Rouge Edition Velvet 13 Fu(n)chsia Bourjois

Soczewki: Star Sky Blue marki My Colour Eye
#eveline #evelinecosmetics #lookupbyeveline #lookup #neonlime

Komentarze