Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja - jesień/Halloween

Dzisiaj luźniejsze zdjęcie dla pochwalenia się moją nową stylizacją i pokazania Wam jednego z modeli bransoletek melanżowych w akcji. 

Zdjęcie stylizacji dodaję z małym opóźnieniem, bo robiłam ją jeszcze w październiku. Już tak mam, że w październiku moja stylizacja jest w kolorystyce czarno-pomarańczowej z uwagi na Halloween, więc w tym roku nie mogło być inaczej. Stylizację jak zawsze wykonała na moich paznokciach @smykajkarolina, zaś podpatrzyłam ją na profilu @boho.paulina.

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba taka stylizacja! Dajcie też znać co myślicie o bransoletce. Jestem ciekawa Waszych opinii!

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #stylizacja #manicure #hybryda #jesiennepaznokcie #autumnnails #halloween #halloweennails #nailsideas #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie #bransoletka #bracelet #sznurkoralikowy #rękodzieło #biżuteriaręcznierobiona #diyjewelry #handmade #artystycznystyl #biżuteria #jewelry #koralikitoho #toho

Komentarze