Przejdź do głównej zawartości

Garnier, Botanic Therapy, Oat Delicacy Szampon i odżywka

Kochani, dzisiaj trochę zaległości. Szampon i odżywka Oat Delicacy to zestaw dedykowany delikatnym włosom i skórze głowy, który dostałam z Klubu Garnier. Bardzo fajny zestaw o hipoalergicznej formule wzbogaconej w krem ryżowy i organiczne mleko owsiane. Cudnie pachnie i nawilża włosy, dzięki czemu nadaje im blasku i miękkości.

Opakowanie i produkt:

Szampon zamknięty w sporej (400ml), poręcznej butelce, która dobrze leży w dłoni. Odżywka zaś ma mniejsze czyli 200ml, ale o nieco innym kształcie. Butelkę szamponu można postawić zarówno otwarciem do góry, jak i do dołu, dzięki czemu końcówka produktu może sobie spłynąć na sam dół i jest gotowa do użycia. Butelka z odżywką jest tak wyprofilowana, że może stać tylko do gó,ry nogami. Zamknięcia obu produktów są przemyślane, łatwo się je otwiera nawet mokrymi rękami, nic się nie zacina i nie blokuje. Odżywka jest gęsta, w białym kolorze i ma bardzo przyjemny, słodkawy zapach. Szampon ma również gęstą, ale bardziej kremową konsystencję oraz ten sam przyjemny zapach, nieco przypominający kokos.

Aplikacja i działanie:

Szampon ma bardzo gęstą konsystencję, mocno się pieni, dzięki czemu jest mega wydajny. Włosy i skóra głowy są dobrze domyte i nie zauważyłam żeby szczypało jak piana dostanie się do oczu. Po spłukaniu szamponu włosy nie plączą się i dobrze się rozczesują. Po umyciu włosy są miękkie i lśniące. Nie obciąża włosów. Czy odbudowuje włosy? Jeśli mam być szczera to moje włosy nie należą do tych mocno zniszczonych, bo już od długiego czasu świadomie pielęgnuję włosy i nie farbuję ich, więc ciężko mi się wypowiedzieć w tym temacie. Co jest dla mnie najważniejsze to fakt, że skóra głowy mnie po nim nie swędzi i nie dostałam żadnego uczulenia. Widocznie nawilża włosy. Są błyszczące i miękkie w dotyku.

Odżywka spełnia swoją funkcję jaką jest odpowiednie nawilżenie, a tym samym nadanie włosom miękkości. Dzięki jej zastosowaniu włosy stają się bardziej podatne na układanie. Jest to odżywka do spłukiwania, a te przy włosach cienkich mogą je przetłuszczać. Tutaj jednak to zjawisko nie występuje, pomimo iż ja właśnie takie cienkie włosy posiadam. Także kolejny plus. 

Dostępność i cena:

Oba produkty dostępne są w wielu drogeriach, zarówno internetowych jak i stacjonarnych. Ich cena regularna to ok. 19zł za szampon i 16zł za odżywkę. Szampon był dostępny w eZebra (może jeszcze wróci), oraz jest w Cocolita, MakeUp.pl czy Superpharm. Na jakiejś fajnej promce można je kupić nawet za 12zł.

Szukając informacji dla Was znalazłam również w Hebe ten szampon w wersji dziecięcej z Elzą na opakowaniu. Jest to Oat Delicacy Kids 2w1 i uwierzcie mnie, że kusi mnie aby kupić go Felicji :)

#garnier #botanictherapy #pielegnacjawlosow #pielęgnacjawłosów #haircare #shampoo #szampon #odżywka #hairconditioner #włosydelikatne #szamponhipoalergiczny  #amlaoilextract #liquidvegetalkeratin #kamienienaturalne #rodonit #opaldrzewny #kwarcróżowy #recenzja #review

Komentarze