Przejdź do głównej zawartości

Wygrana Paczka Jesienna marki Revers

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie jesiennym jaki zorganizowała marka Revers na swoim profilu IG. Odpowiedziałam na pytanie i znalazłam się wśród szczęśliwców obdarowanych paczkami. Paczka przyszła już jakiś czas temu, ale dopiero wczoraj zrobiłam zdjęcie. Niestety dzień jest już zdecydowanie za krótki, więc zdjęcia mogę robić tylko w pierwszej połowie dnia.

Paczka wypełniona została bestsellerami marki Revers, a wśród nich znalazły się:

Dyfuzor zapachowy Pure Essence o zapachu Coffee - marka idealnie wstrzeliła się w moje gusta zapachowe jeśli chodzi o tego typu odświeżacze. Kawa to nieodzowny element mojej codziennej rutyny. Uwielbiam jej zapach pod każdą postacią :D

Dragon's Blood Odżywczo-wygładzające Serum do twarzyujędrnia skórę twarzy i sprawia, że cera staje się promienna i elastyczna. Żywica z drzewa Sangre de Drago, potocznie nazywana smoczą krwią, jest cennym antyoksydantem chroniącym przed szkodliwymi dla skóry czynnikami zewnętrznymi i wolnymi rodnikami. Aktywuje produkcję kolagenu i elastyny, przyśpieszając proces regeneracji naskórka. Wspierana przez niacynamid o działaniu wygładzającym i ujednolicającym koloryt skóry, wzmocni barierę ochronną skóry, jak i spowolni syntezę melatoniny, tak, abyś mogła cieszyć się promienną i gładką cerą bez przebarwień. Wypróbuję jak tylko zużyję moje dotychczasowe sera.

Podkład Ideal Cover w kolorze 07 - Długotrwały podkład silnie kryjący do każdego typu cery.  Miałam okazję używać podkładu Ideal Matt i byłam zadowolona, więc z miłą chęcią przetestowałabym i tą wersję. Niestety jestem bladziochem i ten odcień jest dla mnie zdecydowanie zbyt ciemny.

Quick Liner Automatyczna kredka do oczu w przepięknym kolorze Royal Blue.

Banana Powder Bananowy Puder Prasowany dedykowany dla skóry suchej i wrażliwej, jednak produkt nadaje się do stosowania na wszystkie typy cery, od tłustej po mieszaną. Kompaktowe opakowanie zawiera ultra lekką, prasowaną formułę, skutecznie korygującą zasinienia pod oczami i neutralizującą łagodne zaczerwienienia. Półtransparentny puder z zawartością ekstraktu z banana nie tylko utrwala makijaż na wiele godzin, ale również łagodnie wygładza powierzchnię cery, zmiękcza ją i pozostawia delikatniejszą w dotyku. Pochłania nadmiar sebum, dzięki czemu błyszczenie się skóry ustaje. Z chęcią przetestuję.

ICON GLITTER Lakier do paznokci, mój w odcieniu 231. Przepiękny, o trochę holograficznym efekcie, który zawdzięcza drobinom w wielu kolorach, między innymi: złota, czerwieni, zieleni i fioletu.

Kredka, lakier i podkład trafi do kartonika na rozdanie dla Was, które chciałabym zrobić w okolicy Mikołajek. 

#paczkajesienna #kosmetykijesienne #revers #reverscosmetic #wygrana #nagroda #smoczakrew #dragonsblood #pureessence #bananapowder #iconglitter #quickliner #idealcover

Komentarze