Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja - Boże Narodzenie

Tak jak pisałam ostatnio na Wigilię musi być świątecznie na paznokciach. W tym okresie zdecydowanie króluje u mnie czerwień i złoto, więc nie mogło ich zabraknąć i w tym roku. Stylizacja jest inspirowana zdjęciem, które znalazłam w sklepie internetowym Shein. Bardzo mi się spodobała, od pierwszego zobaczenia. Troszeczkę zmienione zostały paski na małym palcu, i dodałyśmy akcent w postaci złotych pasków. Z czerwienia poszalałyśmy. No lakier fenomenalny, mieni się jak szalony! Łapię się na tym, że często na niego zerkam 😂 Jak zawsze stylizację wykonała mi @smykajkarolina 😁

Kochani, dzisiaj mamy już Wigilię i z tej okazji chciałabym złożyć Wam życzenia.

Niech Święta Bożego Narodzenia, przyniosą Wam radość, pokój i wzajemną życzliwość.
Niech staną się źródłem radości i pomyślności w Waszym życiu.
Życzę Wam, aby nigdy nie zabrakło Wam radości i pomyślności.
Żebyście żyli w zgodzie sami ze sobą i bliskimi Wam osobami.
Życzę Wam też dużo zdrowia, bo z tym zdrowiem u każdego coś słabo ostatnio.
W tym dosyć burzliwym okresie, znajdźcie czas dla bliskich, ale też dla Was samych.
Zwolnijcie trochę tempo, odpocznijcie i nabierzcie sił na nadchodzącego Sylwestra 😁
Wesołych Świąt, Kochani!
#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #hybryda #świątecznepaznokcie #christmasnails #xmasnails #bożonarodzeniowepaznokcie #nailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie

Komentarze