Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci - listopad/grudzień

Dzisiejsza fotka jest prosto z salonu, ponieważ ja swojej nie zrobiłam. Szczerze to nie bardzo miałam ostatnio czas. Ale że @smykajkarolina zrobiła swoją, to ją od niej pożyczyłam. Stylizacja jest tak piękna, że aż szkoda jej nie pokazać. Stylizacja inspirowana zdjęciem u @boho.paulina 😊 Bardzo często coś u niej podpatruję, bo trafiają w mój gust idealnie 😊 Kobieta ma talent 😊 Łososiowy kolor podmieniliśmy na piękny brokat w różach, tak aby moja srocza dusza była zadowolona. Intuicja podpowiadała mi, to połączenie kolorów wyjdzie bosko i się nie myliłam 😊 A za dwa tygodnie pora na coś świątecznego i coś w czerwieniach, czyli klasyka 💓

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #stylizacja #manicure #hybryda #jesiennepaznokcie #autumnnails  #nailsideas #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie

Komentarze