Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Podsumowanie roku 2023 na Instagramie 馃帀

Dzisiaj Sylwester, czyli ostatni dzie艅 roku 2023! Czas na podsumowanie. Ten rok zlecia艂 mi w mgnieniu oka, nawet mam wra偶enie 偶e za szybko. Wiele si臋 wydarzy艂o. Pomimo nadziei, 偶e ten rok b臋dzie lepszy ni偶 rok 2022, bywa艂o r贸偶nie. Do tego stopnia, 偶e momentami zaczynam si臋 zastanawia膰, czy nie by艂 on nawet gorszy. Czasami by艂 on bardzo ci臋偶ki, i to pod wieloma wzgl臋dami. Ale staram si臋 r贸wnie偶 docenia膰 te dobre chwile, tym bardziej 偶e by艂o ich jak na lekarstwo. Ci膮gle nie trac臋 nadziei 偶e ten Nowy Rok 2024 przyniesie nam wi臋cej dobrego ni偶 z艂ego. Nie oczekuj臋 zbyt wiele. Pragn臋 tylko aby艣my w tym roku wszyscy byli zdrowi, 偶eby Felicja chorowa艂a mniej. 呕eby wszystkie problemy jako艣 si臋 u艂o偶y艂y. To wystarczy :)

W tym szczeg贸lnym dla wielu ludzi dniu, przychodz臋 do Was z podsumowaniem, kolejnego roku na Instagramie, kt贸ry dane mi by艂o sp臋dzi膰 z Wami.

Kochani w roku 2023 uda艂o mi si臋 opublikowa膰 71 post贸w, czyli zdecydowanie mniej ni偶 w roku 2022. Dosta艂am od Was ponad 33 tysi膮ce ❤ Za ka偶de z nich jestem Wam ogromnie wdzi臋czna. Mia艂am kilka d艂u偶szych przerw od Instagrama, kiedy brakowa艂o mi motywacji, st膮d mniejsza liczba post贸w. Rok 2023 by艂 dla mnie rokiem, w kt贸rym w sumie nie opublikowa艂am ani jednego makija偶u 馃檲 Jest to rok, w kt贸rym po艣wi臋ci艂am si臋 bardziej r臋kodzie艂u i rozwoju mojego drugiego profilu jakim jest @artystycznystyl ❤ Teraz jestem na etapie, gdzie staram si臋 podzieli膰 sw贸j czas na prowadzenie obu kont jednocze艣nie. Uwierzcie mi, 偶e prowadzenie jednego profilu zajmuje mn贸stwo czasu, a co dopiero dw贸ch. Ale r臋kodzie艂o mnie relaksuje. Moim marzeniem jest tworzy膰 r臋kodzie艂o dla innych, ale to jest bardzo trudne marzenie do realizacji. B臋d臋 wdzi臋czna je艣li zaobserwujecie r贸wnie偶 m贸j drugi i b臋dziecie mnie wspiera膰 w realizacji tego marzenia ❤

Wiele os贸b powi臋kszy艂o moje grono obserwator贸w, ale te偶 troch臋 z nich je opu艣ci艂o. Jest te偶 kilka os贸b, kt贸re s膮 stale ze mn膮 i na kt贸rych komentarze zawsze mog臋 liczy膰! Dzi臋kuj臋 Wam za to, 偶e jeste艣cie tu ze mn膮! 呕ycz臋 Wam aby Wasze plany noworoczne doczeka艂y si臋 spe艂nienia! Aby rok 2024 by艂 dla Was rokiem lepszym ni偶 ten aktualny. Aby艣cie zaznali du偶o ciep艂a i szcz臋艣cia i aby dopisywa艂o Wam zdrowie. 

Szcz臋艣liwego Nowego Roku 2024, Kochani!

#topnine #bestnine #bestnine2023 #topnine2023 #bestgrid #bestgrid2023 #podsumowanieroku #najlepszezdjecia2023 #rok2023 #kolazzdjec #kola偶zdj臋膰

Komentarze