Przejdź do głównej zawartości

Revers, Pure Essence, Coffee (Dyfuzor zapachowy)


Nie wiem czy pamiętacie jeszcze, ale dyfuzor dostałam w paczce, którą wygrałam w Jesiennym konkursie marki Rewers. To mój pierwszy w życiu dyfuzor, z reguły sięgam raczej po odświeżacze w sprayu z automatycznym uwalnianiem zapachu co jakiś czas. Sam zapach jest cudowny, przypominający zapach okrutnie słodkiej karmelowego latte macchiato. Aż nachodzi człowieka taka głupia myśl, czy smakuje również tak samo - chociaż z góry wiadomo, że nie. W serii Pure Essence znajdziecie również zapachy: Białe kwiaty, Lawenda, Wanilia-Pomarańcza, Magnolia i Zielony Banan.

Czy ten zapach ma działanie pobudzające i pomaga w lepszej koncentracji? Szczerze wątpię, bo słodkie zapachy raczej tak nie działają. Jakby zapach był zbliżony bardziej do kawy klasycznej, to nie wykluczam, że mogłoby tak być. Ale to w niczym nie przeszkadza jeśli lubicie tego typu zapachy. Ja z miłą chęcią go używam. Patyczki przekręcam raz na kilka dni, i za każdym razem cały pierwszy dzień w pokoju wyczuwalny jest słodki zapach karmelowego latte. Z każdym kolejnym dniem zapach słabnie i proces trzeba powtórzyć.

Drugą zaleta dyfuzora jest jego flakonik, który z powodzeniem może pełnić funkcję dekoracyjną. Bardzo ładnie się prezentuje, co możecie zobaczyć na zdjęciu. 

Jak już wspominałam wcześniej jest to mój pierwszy dyfuzor, więc nie bardzo mam do czego go porównać. Można go kupić w sklepie online marki Revers w cenie 16,50zł oraz w Drogeriach Jasmin w cenie 13,69zł, z tym że sugerując się zdjęciami tam muszą być starsze wersje flakoników, które są bardziej kwadratowe :)

#revers #dyfuzorzapachowy #odświżaczpowietrza #zapachkawy #pureessence #nagrodawkonkursie #miłośnikkawy #zapachdomu #aromaterapia #zapachnajesień

Komentarze