Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Look Up, But why not? Eyeshadow Palette (Paleta cieni do powiek)

Jak mija Wasza niedziela? Zaczęliście już przygotowania do świąt? Ja muszę przyznać jestem ostro w tyle, bo dopadło mnie choróbsko. W środę obudziłam się z drapiącym gardłem i dziwnym uczuciem w nosie. Potem w nocy gorączka, na szczęście udało się ją jakoś opanować, przespałam prawie pół następnego dnia a potem stanęłam na nogi, ale teraz męczy mnie jeszcze katar. dzisiaj czuję się już lepiej, więc przychodzę do Was z recenzją. 

Paletkę dostałam rok temu w paczce od marki Eveline. Trochę długo czekała na swoją publikację, ale myślę, że może się przydać osobom stawiającym na brązowe makijaże świąteczne, czy to w wersji delikatnej czy też mocniejszej, wieczorowej.

Opakowanie i produkt:

Paletka zamknięta jest w plastikowym opakowaniu, którego dolna część ma kolor beżowy. Opakowanie wydaje się być wykonane dosyć solidnie i póki co nic mi jeszcze nie pękło. Paletka ta, jak jej neonowe poprzedniczki zamykana jest na klik. Nie ma żadnego problemu przy jej otwieraniu, ponieważ mechanizm się nie zacina i nie blokuje. W środku znajdziemy 9 cieni: 6 matów i 3 błyski.

Aplikacja i działanie:

Paleta ta, jak wszystkie inne z tej serii, jest bardzo poprawna. Pigmentacja matów jest dobra. Cienie dobrze się blendują, a kolory dobrze łączą się ze sobą. Nie miałam większego problemu z ich aplikacją. Nie robiły mi się dziury. Makijaż utrzymywał mi się wiele godzin, oczywiście na odpowiednio przygotowanej powiece. U mnie bez tego ani rusz, dlatego grunt to dobre przygotowanie podłoża. Matowe brązy są fantastyczne, mamy ich całą gamę (6 matów) od jasnego beżu, przez jasne i średnio ciemne brązy przejściowe, aż po ciemny czekoladowy brąz. Wykonamy nimi z powodzeniem zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. Mamy również 3 piękne błyski: piękne szampańskie złoto - Come True, średnio błyszczący orzechowy brąz - Feel Great oraz chłodny brąz trochę wpadający w khaki z chłodną drobiną - Be Charming. Idealna paletka do makijaży dziennych, ale można nią też stworzyć jakieś brązowe SmokyEye z błyszczącym akcentem w postaci najciemniejszego błysku :)

Dostępność i cena:

Oczywiście jak na produkty marki Eveline przystało palety te mają doskonałą dostępność. Stacjonarnie znajdziemy je w drogeriach Rossmann i Hebe. Jej cena regularna to 45-50zł w zależności od sklepu.  Internetowo wygląda to jeszcze lepiej ponieważ kupimy go w wielu drogeriach typu eZebra czy Cocolita, gdzie jej cena regularna to 45,99zł. Jeśli ktoś uwielbia markę Eveline i często po nią sięga, zakupy można zrobić w ich sklepie internetowym, gdzie aktualnie paletka jest w promocji i zapłacimy za nią jedyne 25,49zł. Aktualnie trwa na nią promocja w wielu drogeriach internetowych, w tym w drogerii eZebra czy Hebe.

#eveline #lookup #lookupbyeveline #butwhynot #paletacieni #cieniedopowiek #eyeshadowpalette #nowoscieveline #nowościeveline #evelinemakeup #beauty #makeup #makeuplover #makeupinspiration #współpracareklamowa #makijaż #makijaz #makeup #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #agatbotswański #jadeit

Komentarze