Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Facemed +, Krem do twarzy nawilżająco-wzmacniający na naczynka na dzień i noc

Dzisiaj pod lupę idzie krem, z mojej ulubionej serii Facemed +. Krem z zaawansowaną technologią CapilLaser™ z witaminą C, która ma za zadanie wyrównywać koloryt cery, delikatnie rozjaśniać, a specjalny zielony kolor kremu maskować zaczerwienienia. Wzbogacona o ultraskuteczną escynę i wyciąg z kasztanowca, które znane są ze swoich właściwości uszczelniających naczynia krwionośne, zapobiegają uwidacznianiu sieci „pajączków” na skórze. Rewolucyjne receptury łączą w sobie nowoczesne technologie, inspirację formułami aptecznymi oraz wykorzystanie naturalnych składników, aby precyzyjnie odpowiadać potrzebom każdego rodzaju cery. Tak pisze producent, a jak jest w rzeczywistości?

Krem ma fajną konsystencję, koloru zielonego, o ładnym i delikatnym zapachu. Jest lekki i szybko się wchłania, dzięki czemu jest dobrą bazą pod makijaż. Po nałożeniu nie zauważyłam pieczenia i szczypania, skóra staje się miła w dotyku i czuć efekt nawilżenia. Wyrównuje koloryt skóry i redukuje zaczerwienia, ale nie zauważyłam żeby zielony kolor kremu w jakikolwiek sposób wspomagał ich maskował. Nie zauważyłam także, żeby krem rozjaśniał cerę, tak jak jest napisane w opisie producenta. Jednak na tym mi nie zależało, tym bardziej że i tak jestem naturalnie blada :) Ogólnie spełnia wszystkie moje oczekiwania co do niego. Jest bardzo wydajny i w korzystnej cenie. Dodatkowym plusem jest z pewnością filtr SP10.
Czy kupię go ponownie? Pewnie tak :)

#eveline #facemedplus #kremdotwarzy #facecream #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #skóranaczynkowa #skoranaczynkowa #skincapillaries #daycream #nightcream #dayandnightcream #kremnadzień #kremnadzien #kremnanoc #kremnawilżający #kremnawilzajacy #moisturizingcream #kremwzmaniający #kremwzmacniajacy #strengtheningcream #recenzja #review

Komentarze