Przejdź do głównej zawartości

Wibo, Camouflage (Kamuflaż do twarzy)

Dzisiaj coś z marki Wibo, czyli korektor o wiele obiecującej nazwie Camouflage. Według producenta jest to gęsta, mocno kryjąca formuła do maskowania przebarwień i blizn, czyli kamuflaż do twarzy. Jak to się sprawdziło w moim przypadku?

Jak już wspominałam wcześniej, mam bardzo jasną karnację i zakupiłam ten korektor w najjaśniejszym kolorze jaki był w Rossmannie, czyli nr2 - LIGHT. Muszę przyznać, że odcień faktycznie mi podpasował. Jakbym miała pilną sprawę, mogłabym zakryć nim na szybko niedoskonałości i wyjść z domu, ponieważ nie ma znacznej różnicy między nim i kolorytem mojej skóry. 

Produkt jest gęsty, powiedziałabym nawet że kremowy, przez co jest wydajny i starcza na długo. Sam podkład dobrze się aplikuje, ponieważ ładnie trzyma się skóry. Nie eksponuje suchych skórek. Ma idealne krycie, jednak bardziej się nadaje do punktowego pokrywania niedoskonałości i zaczerwienień (jako przygotowanie twarzy pod nałożenie podkładu). Na większych powierzchniach raczej nie zda testu, bo moim zdaniem jest do tego za ciężki. 

W sytuacji o której mowa wyżej, kiedy to wychodzimy z domu tylko z korektorem na twarzy, jest on raczej średnio trwały, ponieważ otarcia i dotknięcia twarzy sprawiają, że się najnormalniej w świecie ściera. Jednak kiedy mamy na twarzy kompletny makijaż to już inna bajka.

Jest dostępny stacjonarnie w Rossmannie i do tego w bardzo atrakcyjnej cenie ok 12zł.
Póki co jest moim ulubieńcem, ale mam w planach kupić sobie jeszcze korektor z Catrice. Ponoć ma świetne krycie i jest płynny. więc lepiej sprawdzi się w okolicy oczu. Zobaczymy.

Jedyne zastrzeżenie jakie mam to opakowanie. Mogłoby być coś wygodniejszego, np. w formie sztyftu.

#wibo #kamuflaż #kamuflaz #camouflage #korektor #corrector #korektordlabladziochów #concealerforpalepeople #concealerforpaleskin #korektordlabladych #jasnykorektor #brightcolor #maskowanieniedoskonałości #maskowanieniedoskonalosci #maskingimperfections #mocnekrycie #strongcoverage #recenzja #review

Komentarze