Przejdź do głównej zawartości

Początki mojej przygody z testowaniem!

Witam wszystkich!
Od niedawna, bo niespełna od kilku miesięcy zaczęłam swoją przygodę z testowaniem kosmetyków. A wszystko zaczęło się od tego, że szukałam opinii o jednym z podkładów Bell, który bardzo mnie zaintrygował. Tak trafiłam na stronę wizaz.pl. Strona ta była mi znane od bardzo dawna,  jednak ja ją pamiętam jeszcze jako zwykłe forum. Jednak jak się okazało przeszła ona wiele zmian, ponieważ teraz jest ona nie tyle forum, co raczej portalem na którym można dołączyć do grona recenzentek i dodawać swoje opinie o kosmetykach. Można tam dodawać opinie kosmetyków które kochamy i używamy na co dzień, jak również tych które kupiłyśmy i które leżą niechciane w kącie, bo okazały się bublami. Zapisałam się więc do Klubu Recenzentki, dzięki któremu mam możliwość dodawania recenzji, jak i mogę zgłosić swój udział w teście lub konkursie, który da mi możliwość przetestowania kosmetyków za darmo :) Pomyślałam: Fajna sprawa! I tak zaczęłam swoją przygodę z testowaniem kosmetyków. Dzięki temu zaczęłam zwracać większą uwagę na działanie kosmetyków, których używam codziennie. Teraz narodził się pomysł, że warto założyć bloga, w którym będę zamieszczać swoje przemyślenia o kosmetykach, których używałam oraz których używam aktualnie i które dostałam do testowania z Klubu Recenzentki :)

Komentarze