Przejdź do głównej zawartości

Przyszły moje Kociaki od Bourjois Polska!

Miesiąc temu wzięłam udział w konkursie #TUSZTUSZTUSZ zorganizowanym przez Bourjois Polska. Zasady konkursu można było znaleźć zarówno na instagramie @bourjoispolska jak i na stronie Wizaz.pl. Wysłałam zdjęcie przedstawiające mój ulubiony makijaż i udało mi się dostać na listę laureatów. Dosłownie 1h temu odebrałam moje kociaki od kuriera 🐱🐱🐱 Przez kociaki mam na myśli 3szt pogrubiająco-podkręcającego tuszu Bourjois Eye Catching, który jak sama nazwa wskazuje ma dawać efekt kociego oka. Szkoda tylko, że nie było możliwości wyboru trzech różnych tuszy, bo przyznam szczerze, że pozostałe dwa czyli Twist Up The Volume i Volume Reveal Adjustable również mnie zaintrygowały. Z chęcią bym przetestowała wszystkie trzy :) Póki co zadowolę się moim kociakiem i oczywiście dam Wam znać za jakiś czas co o nim myślę :)



Komentarze