Przejdź do głównej zawartości

Garnier, Intensywna Pielęgnacja, Regenerujący krem do rąk

Ten krem to mój No1 wśród kremów do rąk. Niezastąpiony od lat. Po raz pierwszy kupiłam go jeszcze na studiach, czyli jakieś 9 lat temu... Miałam wtedy problem z dłońmi w okresie jesienno-zimowym. Mówię tutaj o dniach, kiedy mamy jeszcze jesień, ale poranki i wieczory są już na tyle zimne i mroźne, że mogą dać człowiekowi w kość. Znacie takie dni z autopsji. Dni kiedy jest już lekko mroźnie, ale jeszcze nie na tyle żeby zakładać rękawiczki. Wystarczyło, że właśnie w taki poranek nie założyłam owych rękawiczek i po zewnętrznej stronie dłoni (w okolicy kosteczek), na skórze pojawiały mi się małe, czerwone plamki, a następnie skóra robiła się sucha i leciutko się łuszczyła... Do tej pory nie wiem co to dokładnie jest, ale mam tak co roku. Moja mama kiedyś mi wspomniała, że musiałam kiedyś sobie ręce odmrozić i teraz mam taki efekt. Ile w ty prawdy, nie wiem. Dzięki temu kremowi moja skóra bardzo szybko wróciła do normy. Ale zaczynajmy recenzję.

Opakowanie w formie tubki jest na pewno plusem.
Krem ma różowy kolor i przepiękny zapach. Jest bardzo gęsty i tłusty, dzięki temu jest również mega wydajny! Już po pierwszym użyciu ręce są fantastycznie nawilżone i gładkie. Po nałożeniu pozostawia na skórze rąk warstwę ochronną, dzięki której w pierwsze mroźne dni mogę sobie odpuścić rękawiczki... 

Ponadto pomaga załagodzić występujące już podrażnienia skóry :)
Cena 8zł za 100ml jest dosyć korzystną ceną. W moim przypadku spełnia wszystkie zapewnienia producenta :)

Jedyna uwaga. Nie polecam go dla osób cierpiących na egzemę rąk. Moja siostra ma ją całkowicie zaleczoną, ale jak wiadomo egzemy nie da się całkowicie wyleczyć. Wystarczy, że użyjemy jakiegoś kosmetyku lub detergentu, który nie podpasuje naszej skórze i choroba nawraca. Tak było też w jej przypadku. Niespełna po kilku użyciach, miała pierwsze oznaki nawrotu choroby.
#garnier #intensywnapielęgnacja #intensywnapielegnacja #intensivecare #regenerującykremdorąk #regenerujacykremdorak #regeneratinghandcream #kremdorąk #kremdorak #handcream #suchaskóra #suchaskora #dryskin #skórazniszczona #skorazniszczona #damagedskin #popękanaskórarąk #popekanaskorarak #crackedskinonthehands #gładkiedłonie #gladkiedlonie #smoothhands #pięknedłonie #pieknedłonie #beautifulhands #pielegnacjadłoni #pielęgnacjadłoni #handcare #recenzja #review

Komentarze

  1. Również używam i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mam nadzieję, że nie zmienią formuły, bo jest dobry.
    Dziękuję za pierwszy komentarz <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz