Przejdź do głównej zawartości

Always Ultra Sensitive Normal i Night (Podpaski higieniczne)

Z marką Always miałam styczność wiele lat temu, ale jeśli mam być szczera taką samą jakość podpasek, a nawet lepszą mogłam dostać w niższej cenie. Na chwilę obecną moimi ulubionymi podpaskami są podpaski Bella. Marka ta bardzo się rozwinęła na przestrzeni lat i teraz każdy znajdzie coś dla siebie pośród ich produktów. Ale wróćmy do Always.

Opis produktu i recenzja:

Jak wspominałam jakiś czas temu, dostałam próbkę podpasek Always od EverydayMe i z chęcią je przetestowałam. Podpaski okazały się całkiem fajne. Są odpowiednio cienkie, przez co są prawie nie wyczuwalne, lecz swoją chłonnością w niczym nie ustępują tym wykonanym z grubszego materiału. Z pewnością dużym plusem są długie skrzydełka, które zapewniają dodatkową ochronę i pomagają utrzymać podpaskę na miejscu. Bawełniana powłoczka jest bardzo delikatna i mięciutka, nie podrażnia delikatnej skóry i daje wysoki komfort noszenia. Ach... należałoby jeszcze dodać, że produkt jest bezzapachowy. Ja osobiście lubię podpaski zapachowe, pod warunkiem że jest on delikatny. Jednak wiem, że dla niektórych jest to bardzo istotne, aby tego rodzaju produkt był bezzapachowy. Ogólnie byłam z nich bardzo zadowolona, jednak pozostanę chyba przy swoich ulubionych podpaskach, które są o wiele tańsze :)

Dostępność i cena:

Dostępne prawie wszędzie, jednak moim zdaniem ich cena jest wysoka, bowiem za opakowanie 10szt podpasek musimy zapłacić ok. 5zł. W tej samej cenie dostanę opakowanie moich ulubionych podpasek, które zawiera 20szt. Czyli za prawie taką samą cenę, mam dwa razy więcej podpasek.

#always #alwaysultrasensitive #alwaysnormal #alwaysnight #podpaski #podpaskihigieniczne #sanitarynapkins #próbka #probka #sample #everydayme #wramachtestu #higienaintymna  #intimatehygiene #recenzja #review

Komentarze