Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Art Scenic, Kryjący podkład 3w1 (baza + podkład + korektor)

Dzisiaj kolejny podkład, który czekał dosyć długo na swoją recenzję. Jego zakupu dokonałam, ponieważ zachwalała go Red Lipstick Monster. Jest to podkład drogeryjny, o bardzo niskiej cenie a do tego o całkiem dobrym kryciu. Miałam go oczywiście w najjaśniejszym kolorze czyli nr20 Ivory. Muszę przyznać, że kolor raczej średnio wypadł bo i tak był za ciemny i jakby pomarańczowy. Używałam go również w lecie, kiedy temperatury sięgały ponad 30 stopni i sprawdził się raczej średnio. 

Opakowanie i produkt:

Produkt o fajnej gęstej konsystencji, zamknięty w tubce. Podczas wyciskania nie pryska na około, co jest dużym plusem. Kolor jak wspominałam nie był tragiczny, ale nie obeszło się bez odrobiny miksera z Nyxa. Gama kolorystyczna też raczej słaba, tym bardziej jeśli chodzi o kolory dla bladziochów. 

Aplikacja i działanie:

Aplikacja raczej bezproblemowa. Świetnie aplikuje się go gąbeczką. Można też aplikować dłońmi ponieważ produkt jest na tyle gęsty, że nie spływa nam z twarzy. Ma dosyć mocne krycie, które spokojnie można budować, jednak ja i tak potrzebowałam jeszcze dodatkowo korektora w miejscach gdzie miałam niedoskonałości. Nie podkreśla suchych skórek. Nie uczula i nie podrażnia. Nie zapycha cery. Jest wydajny. Przy aplikacji gąbką oczywiście schodzi go odrobinę więcej ale i tak jest dobrze. Przy aplikacji dłońmi uzyskujemy bardziej naturalny efekt o mniejszym kryciu i wtedy jest jeszcze wydajniejszy. Co do ścierania się to moim zdaniem wypada on raczej średnio. Ściera się w strefie T, czyli głównie broda, nos i jego okolice. Nie ogranicza wydzielania sebum lub robi to w minimalnym stopniu. W upalne dni lata twarz bardzo mi się w nim pociła, a delikatne osuszanie jej chusteczką skutkowało jeszcze większym ścieraniem się podkładu. 

Dostępność i cena:

Dostępny jest w szafie Eveline Cosmetics w Rossmannie w cenie regularnej równiej 16zl za 40ml. Jest to cena na dzień dzisiejszy. Nie pamiętam ile za niego dawałam wcześniej ale wydaje mi się, że był nieco droższy. Oczywiście kupiłam go na promocji -50%.
#eveline #artscenic #podkładkryjący #podkladkryjacy #podklad3w1 #podkład3w1 #podkład #podklad #matowewykończenie #matowewykonczenie #mattefinish #review #recenzja

Komentarze