Przejdź do głównej zawartości

L'Oreal Paris, Elseve Rapid Reviver Color-Vive (Skoncentrowana odżywka do włosów farbowanych)

Odżywkę dostałam w ramach testu Wizażanek od L’oreal. Dziękuję za danie mi możliwości przetestowania tego przyciągającego oko czerwonego Zestawu z Kolekcji Cannes ❤ To mój pierwszy tak duży zestaw!

Opakowanie i produkt:

Opakowanie w kolorystyce biało-czerwonej idealnie wpasowuje się w całą edycję Cannes. Bardzo fajny kształt opakowania, dobrze leży w ręce. Butelka o pojemności 180ml stoi otwarciem do dołu, dzięki czemu gęsta odżywka może spokojnie spływać w dół i nie ma później problemu z jej wydostaniem. Jest to bardzo wygodne i praktycznie rozwiązanie. Produkt o gęstej kremowo-żelowej konsystencji – jak u większości odżywek – w różowym kolorze. Pachnie całkiem przyjemnie.

Aplikacja i działanie:

Aplikuje się ją na mokre włosy, zaraz po ich umyciu. Dużym plusem jest to, że można ja od razu spłukać, jednak samo spłukiwanie jej troszkę trwa. Mam wrażenie, że schodzi mi z tym dłużej niż z innymi odzywkami. Mimo natychmiastowego spłukania, ułatwia rozczesywanie włosów, nawilża je i dodaje im miękkości. Mam tez wrażenie, że niekiedy obciąża moje cienkie włosy, ale pewności nie mam. Na drugi dzień moje włosy są już bez objętości i muszę znowu myć włosy. Może to wina panujących aktualnie upałów. Może po prostu nie służy moim włosom w porze letniej… Ale mam wrażenie, że najzwyczajniej je obciąża. Raz na jakiś czas może się sprawdzić, ale w moim przypadku codzienna aplikacja raczej nie zda testu. Czy dodaje moim włosom blasku? Nie wiem. Szczerze używałam tej odżywki ok. trzech tygodniu po farbowaniu włosów i nie zauważyłam szczególnej różnicy a to dlatego, że farba nie pogorszyła ich stanu na tyle żeby były szorstkie i matowe.

Dostępność i cena:

Oczywiście dostępna w Rossmanie, w cenie regularnej 16,99zł. Hm… jak na tą ilość produktu to jednak trochę drogo. Dla porównania Garniera o pojemności 200ml mam za 11zł. Nie wiem czy taka cena mnie zadowala…


Komentarze