Przejdź do głównej zawartości

Schwarzkopf Gliss Kur, Supreme Length, Express Repair Conditioner (Ekspresowa odżywka regeneracyjna do długich włosów)


Moja trzyletnia córka ma bardzo długie włosy. Ma ich obłędnie dużo. Kiedy mocno szaleje w ciągu dnia i fryzura się zepsuje to włosy są poplątane. Aby ułatwić ich rozczesywanie a jednocześnie zaoszczędzić córce bólu spowodowanego szarpaniem włosów przez szczotkę postanowiłam kupić jej odżywkę. Ponieważ odżywka ta jest dedykowana dorosłym kobietom a ja nie chcę jej zaszkodzić, rozcieńczam ją z wodą w proporcji 1:2 i jestem mega zaskoczona. Mimo iż odżywka to tylko 1/3 mojej mieszaniny, pachnie przepięknie i działa nawet przy tak małym stężeniu.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie zdecydowanie plastikowe, w kolorystyce różowo-czarnej. Jedyną wadą tej odżywki jest jej nakrętka. Nie jest zakręcana na gwint a raczej wciskana na klik, jednak tak słabo trzyma się butelki, że jak złapiemy za nakrętkę, to butelka spadnie nam na podłogę a nakrętka zostanie w dłoni. No cóż… jest to moja pierwsza butelka i może się okazać. że jest to wada raczej jednostkowa niż fabryczna, więc okaże się jak kupię drugą. Dla dorosłych użytkowniczek z pewnością plusem będzie fakt, że opakowanie posiada atomizer, co pozwala nam na aplikację produktu bezpośrednio na włosy. Atomizer ten nie zacina się i rozpyla delikatną mgiełkę.

Aplikacja i działanie:

Produkt pachnie pięknie i intensywnie a zam zapach pozostaje na włosach dłuższy czas. Odżywka bardzo ułatwia rozczesywanie włosów, nawet jeśli jest mocno rozcieńczona, a to ogromny plus. Nie niszczy i nie wysusza włosów, nawet tak delikatnych jak włosy dziecka. Jest bardzo wydajna. Nie trzeba jej dużo, aby zauważyć różnicę w rozczesywaniu. Czy odżywia nie wiem, ale włosy są miękkie i lśniące.

Dostępność i cena:

Dostępność jest bardzo duża ponieważ występuje stacjonarnie, a Rossmann jest już chyba wszędzie. Stacjonarnie możemy ją dostać za ok 13zł, na promocji za jakieś 9zł.



Komentarze