Przejdź do głównej zawartości

Dove, Go Fresh, Antyperspirant w sprayu o zapachu granatu i werbeny cytrynowej

Ten dezodorant to jeden z moich ulubionych. Ogólnie większość zapachów tej marki jest raczej mdła, lub taka kojarząca się z mydłem, a ja za takimi nie przepadam. Jednak ten antyperspirant jest inny. Ma delikatny owocowy zapach, który bardzo przypadł mi do gustu. Używałam go kilka lat temu i z chęcią kupiłabym go ponownie, jednak Naturę mam daleko, a w Rossmanie z jakiegoś powodu go nie ma :(

Opakowanie i produkt:

Opakowanie białe z owocem granatu w centralnej części. Szata graficzna raczej prosta i minimalistyczna jak u wszystkich produktów Dove, ale moim zdaniem to nawet dobrze. Jego zapach jest owocowy, a dokładniej jest to słodki zapach granatu. Dezodorant dobrze leży w dłoni, i jest wygodny w użytkowaniu. 

Aplikacja i działanie:

Jest to antyperspirant, którego spokojnie można używać wiosną, jesienią i zimą, jednak uważam, że na lato się on nie nadaje – zresztą jak większość z nich. Niweluje przykry zapach jednak, nie ogranicza potliwości, szczególnie latem. Zapach utrzymuje się przez kilka ładnych godzin, niestety nie wytrzymuje on całego dnia. Nie uczula i nie podrażnia. Zastyga zaraz po aplikacji i nie zostawia śladów na ubraniach. Nie można zapomnieć o tym, że jest całkiem wydajny. 

Dostępność i cena:

Niestety za każdym razem jak jestem w Rossmannie szukam właśnie tego dezodorantu i nigdy nie mogę go zastać. W ofercie sklepu internetowego Rossmanna niby jest, ale nie mają go na stanie. A szkoda, bo z chęcią kupiłabym go ponownie.

#dove #gofreshrevive #antyperspirant #antyperspirantwsprayu #granat #grenade #werbenacytrynowa #lemonverbena #dezodorant #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #przeciwpoceniu #againstsweating #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze