Przejdź do głównej zawartości

Lirene Dermoprogram, Stopy bez zgrubień, Skarpetki złuszczające

W okresie lata, kiedy jest bardzo ciepło zrozumiałym jest, że eksponujemy większą część naszych stóp. W tym roku miałam problem z suchą skórą na piętach, a przecież nie mogę ich ukrywać w nieskończoność. Smarowałam moje pięty tłustymi kremami, jednak efekt jakie one dawały był raczej jednodniowy. Moczyłam stopy w wodzie, używałam tarki do stóp i pumeksu aby zetrzeć ten suchy naskórek, jednak efekt jaki uzyskałam tez nie był długotrwały. Kiedy używałam tarki, po kilku dniach skóra na piętach znowu stawała się szorstka, przez co pięty nieprzyjemnie drapały. Postanowiłam wypróbować skarpetek złuszczających od Lirene, które okazały się być strzałem w dziesiątkę. Testując podchodziłam raczej sceptycznie do do ich działania, jednak jakże bardzo się myliłam. Dzięki nim możemy wykonać profesjonalny zabieg w zaciszu własnego domu, który gwarantuje nam efekt jak po wizycie w profesjonalnym SPA. 

Opakowanie i produkt:

Opakowanie jest podwójne. Zewnętrzne tekturowe, z przyjemna szatą graficzną. Wewnętrzne to srebrna saszetka, w której umieszczone były skarpetki. Całość opakowania przypomina bardzo te z maskami na płachtach. W saszetce bowiem znajdowały się dwie mocno nasączone substancją aktywną skarpetki. 

Aplikacja i działanie:

Maseczka na stopy zawiera 2,5% UREA oraz 7,5% kompleksu kwasów owocowych – mlekowego i glikolowego, które stymulują złuszczanie martwego naskórka i wspomagają proces regeneracji skóry. Zawarty w maseczce bogaty zestaw składników aktywnych pielęgnuje skórę w czasie i po zakończeniu zabiegu. Wyciąg z trawy azjatyckiej oraz olejek kokosowy regenerują i zmiękczają stwardniałą skórę. Natomiast kwas salicylowy w połączeniu z ekstraktem z miodu i afrykańskiego czerwonokrzewu (Rooibos) działają kojąco na świeżo złuszczoną skórę i zapobiegają podrażnieniom. Efekt złuszczania naskórka w moim przypadku zaczął się pięć dni od zastosowania maseczki. Cały proces trwał około jednego dnia. Następnego dnia mogłam się cieszyć już gładkimi i niedrapiącymi piętami. Z pewnością cały proces powtórzę jeszcze raz za jakiś czas, bo maseczek tych nie można używać częściej niż raz w miesiącu. 

Dostępność i cena:

Dostępne stacjonarnie w Rossmannie, Hebe, Naturze w cenie regularnej 17-18zł. Na promocji możemy je dostać oczywiście taniej. Aktualnie jest promocja w Hebe i Naturze, gdzie dostaniecie je już za 12,99zł. Ja swoje kupiłam w Rossmannie też na promocji i jeśli dobrze pamiętam dałam za nie 13,99zł. Nie spodziewałam się, że zakup ten będzie aż tak udany. Polecam każdemu kto zmaga się z problemem suchych i nieestetycznie wyglądających pięt!
#lirene #lirenedermoprogram #skarpetkizłuszczające #skarpetkizluszczajace #exfoliatingsocks #maskadostóp #maskadostop #footmask #maskazłuszczająca #maskazluszczajaca #exfoliatingmask #stopybezzgrubień #stopybezzgrubien #feetwithoutlumps #suchepięty #suchepiety #dryheels #domowespa #homespa #zluszczanie #złuszczanie #exfoliating #pielęgnacjastóp #pielegnacjastop #footcare #recenzja #review

Komentarze