Przejdź do głównej zawartości

Tassimo, Jacobs Latte Macchiato Classico ☕

Dzisiaj towarzyszy mi kawa z ekspresu, a do niej własnoręcznie upieczone, urocze ciasteczka kakaowe ze zwierzątkami. Aby uzyskać taki wzorek użyłam specjalnych stempli Delicia marki Tescoma. W skład jednego zestawu wchodzi jeden stempel i 6 nakładek ze zwierzątkami. Poza tymi zaprezentowanymi na zdjęciu jest jeszcze świnka, myszka i kurczaczek. Jest to fantastyczny gadżet, który spodoba się każdemu maluchowi, szczególnie w chwili kiedy sam może próbować swoich sił podczas ich tworzenia. Z czasem chciałabym zakupić również pozostałe zestawy bo łącznie jest ich aż pięć. Poza zwierzątkami są jeszcze: bożonarodzeniowy, wielkanocny, imprezowy i klasyczny.  Może kiedyś napiszę o nich osobną recenzję i sami zobaczycie jak one wyglądają i jakie są łatwe w obsłudze. Ale wracajmy do kawy.

Latte Macchiato Classico to połączenie mleka, espresso oraz pianki w trzech wyraźnych warstwach, z przewagą warstwy mlecznej. A przynajmniej tak powinno to wyglądać. Po zrobieniu mleka faktycznie widać, że stanowi ono 3/4 całego napoju, jednakże po dodaniu drugiej kapsułki z kawą (bo jest to kawa dwu-kapsułkowa) jakoś ta środkowa warstwa gdzieś się zaciera i nie jest jakoś szczególnie widoczna. Mi osobiście to nie przeszkadza, bo ja na koniec i tak tą kawę mieszam, żeby słodycz mleka rozniosła się po całym napoju. Robię tak, ponieważ ja i kawę i herbatę pijam bez słodzenia cukrem. Latte Macchiato to kawa, która sama w sobie jest delikatnie słodka, nawet po wymieszaniu warstw. Robię to po to, aby uniknąć picia zalegającej na dnie samej słodyczy w postaci mleka.

To moja ulubiona kawa jak na razie. Piłam też wersję karmelową, czyli Jacobs Latte Macchiato Caramel, jednak była ona bardziej słodka co oczywiście jest nie jest złe, ale tylko od czasu do czasu. Z pewnością będę do niej jeszcze wracać, jednak osobiście wolę opcję klasyczną. Widziałam jeszcze trzecią wersję smakową z aromatem likieru Baileys i jestem bardzo zaintrygowana tym połączeniem. 

#tassimo #tassimojacobs #jacobslattemacchiatoclassico #tassimokapsułki #tassimokapsulki #tassimocapsules #kapsułkidokawy #kapsulkidokawy #coffeecapsules #kawa #coffee #freetime #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #domowewypieki #homemadepastries #domoweciasteczka #homemadecookies #tescomadelicia #stempledociastek # cookiestamps #stemplezwierzątka #stemplezwierzatka #animalstamps

Komentarze