Przejdź do głównej zawartości

Poszewki szydełkowe na poduszkę "Inbloom"

Te poduszki dziergałam kilka miesięcy temu. Pierwszą w kolorze zielonym publikowałam na Instagramie zaraz po tym jak ją skończyłam, a teraz przyszła kolej na pozostałe trzy siostry. Jak wspominałam wcześniej są dwie zielone z elementami brązu i że będą dwie w kolorach odwróconych. Ponieważ musiałam dodać jeden odcień brązu padło na kolor ceglasty. Jak się okazało ten wpadający w pomarańcz kolor, bardzo ożywił całą aranżację. Warto by było dodać również ten pomarańcz do poszewek zielonych, jednak nie chce mi się ich pruć i szydełkować od nowa, więc zostaje jak jest. Ostatecznie i tak uważam, że wszystkie razem fajnie się uzupełniają i wygląda to całkiem sympatycznie.

Jeśli jeszcze ktoś nie wie, to korzystałam z darmowego wzoru autorstwa MijoCrochet.

A Wy jak myślicie? Dajcie znać w komentarzach.

#poszewkanapoduszkę #poszewkanapoduszke #pillowcase #poszewkanajaśka #poszewkanajaska #poszewkaszydełkowa #poszewkaszydelkowa #crochetpillowcase #poduszkaszydelkowa #poduszkaszydełkowa #crochetpillow #poduszka #jasiek #inbloom #mijocrochet #hobby #mojapasja #mypassion #wolnyczas #freetime #rękodzieło #rekodzielo #handmade #zostańwdomu #zostanwdomu #stayathome

Komentarze