Przejdź do głównej zawartości

Pokusa na herbatę ❤ Kawa Orzech Czekolada ☕🌰🍫


Tym razem kawa, którą kupiłam w tym miesiącu. Jak widzieliście w tytule posta jest to aromat łączący nuty czekolady i orzecha. Kawa bardzo fajnie pachnie orzechem, chociaż jest chyba jeszcze lepsza, którą planuję kupić przy najbliższej wizycie :)

Bardzo polubiłam tą kawę. W porównaniu do banana, ta ma mocniejszy i bardziej wyrazisty smak. Idealnie smakuje z odrobiną mleka. Początkowo aby wydobyć smak dodawałam odrobiny cukru, jednak kiedy kawa wystygła stawała się dla mnie zbyt słodka. Dlatego teraz nie słodzę jej w ogóle, za to  sięgam po nią dopiero w momencie, kiedy staje się ciepła, a nawet letnia. Taka smakuje mi najlepiej ;)

Te pyszności znajdziecie w stacjonarnie w Stargardzie lub na stronie internetowej sklepu.

#pokusa #stargard #kawaczekoladaorzech #kawa #coffee #freetime #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #chocolatecoffeewithnut

Komentarze