Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Szyde艂kowe torebki na lato 馃尯


Ostatnio pracowa艂am w艂a艣nie nad tymi szyde艂kowymi torebkami. Szuka艂am w internecie pomys艂u na torebk臋 listonoszk臋 i zaciekawi艂 mnie darmowy projekt autorki Anabelia. Oczywi艣cie moja ma艂a kobietka r贸wnie偶 sobie tak膮 za偶yczy艂a, ale w kolorze r贸偶owym. 
Moja torebka jest bia艂a, w 艣rodku obszyta poszewk膮 z bawe艂ny w ananasowe drinki, kt贸r膮 mo偶ecie zobaczy膰 r贸wnie偶 na zdj臋ciu. Z kolei mniejsza r贸偶owa podszyta jest bawe艂n膮 w motylki w kolorystyce r贸偶u i br膮zu. Obie torebki przyozdobi艂am chwostami wyko艅czonymi drewnianymi koralikami o 艣rednicy 6mm. W bia艂ej torebce s膮 to koraliki w kolorze buka, natomiast torebka c贸rki ma koraliki pokryte kolorow膮 farb膮 w siedmiu kolorach. Dzi臋ki temu jej torebka wygl膮da ciekawiej i bardziej dziewcz臋co. Obie zamykane s膮 na zamek.

Torebka jest ca艂kiem pojemna. Zmie艣ci najpotrzebniejsze rzeczy: klucze, portfel, telefon, chusteczki i jeszcze par臋 drobiazg贸w jak np ulubiona pomadka czy puder do przypudrowania noska. Ja w swojej zawsze nosz臋 jeszcze wachlarz, mimo i偶 troszk臋 on z niej wystaje, ale na upalne dni wachlarz to m贸j must have, z kt贸rym si臋 nie rozstaj臋.

Mam nadziej臋, 偶e Wam spodobaj膮 si臋 tak samo nam 馃尯 By膰 mo偶e zainspiruje Was to do wykonania swoich w艂asnych torebek 馃尯 Darmowego wzoru szukajcie na blogu autorki.馃尯 
Pozdrawiam gor膮co 馃尯

#torebkanalato #letniatorebka #summerbag #torebkahandmade #szyde艂kowatorebka #szydelkowatorebka #crochetbag #handmade #handmadebag #r臋kodzie艂o #rekodzielo #szyde艂ko #szydelko #anabeliacraftdesign #hobby #mojapasja #mypassion #wolnyczas #freetime #zosta艅wdomu #zostanwdomu #stayathome

Komentarze