Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Efekty mojej tw贸rczej pracy podczas lata 馃尀馃尀馃尀

Dzisiaj chcia艂am si臋 pochwali膰 pierwszymi ubraniami jakie uszy艂am dla mojej gwiazdy. Zacz臋艂o si臋 od tego jak w lipcu posz艂am do Pepco, 偶eby kupi膰 Felicji szorty bo zacz臋艂y si臋 bardzo upalne dni. W sklepie okaza艂o si臋, 偶e szort贸w praktycznie nie ma. Uda艂o mi si臋 kupi膰 jedne tylko szorty w jaskrawo 偶贸艂tym kolorze. Natomiast na p贸艂kach i wieszakach go艣ci艂o mn贸stwo d艂ugich legins贸w. Pomy艣la艂am sobie na 艣wietnie. W innych sklepach za szorty musia艂abym zap艂aci膰 ok. 20-30z艂 za szorty, kt贸re nie maj膮 w sobie nic 艂adnego i fajnego. 

Tak偶e zajrza艂am do sklepu z materia艂ami i kupi艂am jej trzy materia艂y bawe艂niane. Pocz膮tkowo mia艂o by膰 ich wi臋cej, ale jak zobaczy艂am t膮 bawe艂n臋 premium w truskawki to nie mog艂am si臋 jej oprze膰. Mimo i偶 w cenie bawe艂ny premium mam dwa materia艂y bawe艂ny zwyk艂ej musz臋 przyzna膰, 偶e si臋 op艂aca艂o! I ta rado艣膰 dziecka, 偶e b臋dzie mia艂o spodenki w truskawki. Bezcenna! Swoj膮 drogi te w truskawki sta艂y si臋 jej ulubionymi spodenkami 馃崜馃崜馃崜

Nast臋pnie znalaz艂am wykr贸j na szorty w internecie i instrukcj臋 jak uszy膰 takie pi臋kne spodenki z falbank膮. Jakby kto艣 by艂 zainteresowany korzysta艂am z tego tutorialu. Ka偶de z nich odrobin臋 si臋 r贸偶ni膮. Pierwsze by艂y spodenki z lisem, kt贸re s膮 bardziej zaokr膮glone po bokach i przez co spodenki s膮 bardziej wyci臋te, bo szwy boczne s膮 kr贸tsze.

Drugie by艂y spodenki w truskawki, kt贸re uszy艂am idealnie z wykrojem, bez jego wcze艣niej modernizacji. Te r贸wnie偶 maj膮 falbanki na szwach bocznych, jednak nie s膮 ju偶 tak wyci臋te.

Ostatnie spodenki s膮 stosunkowo ciemne. Takie spodenki przydadz膮 si臋 na wypady na dzia艂k臋, bo nie b臋dzie na nich wida膰 zabrudze艅. Maj膮 one nogawki bez zaokr膮gle艅 w wykroju, dzi臋ki czemu szef idzie przez ca艂膮 d艂ugo艣膰 nogawki, jak w zwyk艂ych spodenkach. Je r贸wnie偶 wyko艅czy艂am falbank膮, jednak w tym przypadku falbanka jest tylko na nogawce.

Przyznam szczerze, 偶e spodenki roz艂o偶one na p艂asko wygl膮daj膮 na o wiele wi臋ksze ni偶 s膮 w rzeczywisto艣ci. Oczywi艣cie uszy艂am je odrobin臋 wi臋ksze, 偶eby Felicja mog艂a si臋 w nie ubra膰 jeszcze w przysz艂ym roku. Bardzo spodoba艂o mi si臋 takie szycie, chocia偶by z tego wzgl臋du 偶e takie szyte w艂asnor臋cznie ciuchy s膮 bardzo oryginalne i nikt inny nie b臋dzie mia艂 takich samych :) Super sprawa.

Mam nadziej臋, 偶e Wam podobaj膮 si臋 r贸wnie mocno jak mnie! Jak na pierwsze podej艣cie do tak zaawansowanego szycia - przynajmniej dla mnie w tej chwili - jestem dumna z efektu ko艅cowego mojej pracy. Dajcie zna膰 w komentarzach co o nich my艣licie. 

#szycienamaszynie #sewingonthemachine #ubraniahandmade #clotheshandmade #szorty #shorts #spodenki #spodenkinalato #shortsforsummer #bawe艂na #bawelna #cotton #bawe艂napremium #bawelnapremium #premiumcotton #metryicentymetryblog #maszyna艂ucznik #maszynalucznik #艂ucznikpaulina #lucznikpaulina #handmade #dziecieceinspiracje

Komentarze