Przejdź do głównej zawartości

Golden Rose, Miracle Pencil Contour Lips Brighten Eye-Look (Wielofunkcyjna kredka do ust i oczu)

Przez wiele lat używałam czarnej kredki na linię wodną oka. Jednak chciałam z niej zrezygnować na korzyść kredki w odcieniu nude, która będzie optycznie powiększać moje oko. Moje oczy nie należą do szczególnie dużych, więc taka czarna kredka niepotrzebnie je jeszcze bardziej pomniejszała. Lubiłam podkreślać oko czarna kreską, nawet jeśli nie było to dla mnie szczególnie korzystne. Teraz jednak kiedy jestem już po trzydziestce doszłam do wniosku, że przyszła pora coś zamienić. Stawiam na bardziej naturalny makijaż dzienny, a nawet jeśli mam ochotę zaszaleć to idę raczej w makijaże delikatniejsze. Jak sobie postanowiłam, tak zaczęłam szukać fajnej i taniej kredki. Tą z Golden Rose kupiłam jako pierwszą, korzystając z promocji na eZebrze. Kredka ta jest wielofunkcyjna co jeszcze bardziej przemawia na jej korzyść. Nałożona na linię wodną oka rozświetli nam spojrzenie i optycznie powiększy oko. Ale można ja też wykorzystać do precyzyjnego wyczyszczenia konturu jeśli wyszedł nam gdzieś nierówny. 

Produkt i aplikacja:

Kredka jest bardzo mięciutka i ma cielisty kolor z tonami różowymi, który idealnie do mnie pasuje. Czy to na ustach, czy to na linii wodnej oka aplikuje się bezproblemowo. Sunie gładko jak łyżwy po lodzie. 

Jej konsystencja po aplikacji pozwala nam na jej roztarcie. Dlatego idealnie sprawdza się przy czyszczeniu okolic konturu. Dodatkowo jesteśmy w stanie precyzyjnie poprawić kontur w miejscach, gdzie mamy delikatne zabrudzenia lub nierówności. Dzięki temu granica pomadki jest bardziej ostra i wyraźna, a wargi wydają się pełniejsze.

Jednak jeśli chodzi o linię wodną to znika z niej w okamgnieniu. Niestety. Jeśli chodzi właśnie o aspekt trwałości na linii wodnej, to pozostawia ona wiele do życzenia. Dodatkowo zauważyłam, że z jakiegoś powodu, kiedy mam ją na linii wodnej, podrażnia ona moje oczy. Oczy mnie delikatnie szczypią i zaczynają łzawić. A muszę przyznać, że nie mam wrażliwych oczu. Używałam już wielu kredek i nigdy mi od nich oczy nie łzawiły, więc tym bardziej jestem w szoku.

Dostępność i cena:

Kredka ta ma wysoką dostępność internetową. Dostać ją można w wielu drogeriach kosmetycznych w cenie od 7-9zł. Można ją również dostać stacjonarnie jednak tylko na wyspach w galeriach i niektórych sklepach stacjonarnych, które współpracują z marką. W zwykłych drogeriach typu Rossmann, Hebe czy Natura chyba ich nie dostaniecie. Przynajmniej nie widać ich w ich sklepach internetowych.

#goldenrose #miraclepencil #contourlips #brighteneyelook #konturowanieust #rozjaśnieniespojrzenia #rozjasnieniespojrzenia #wielofunkcyjnakredkadooczu #kredkadooczu #eyeliner #kredkanalinięwodną #kredkanaliniewodna #kredkadoust #lipstick #kredkanude #kredkacielista #recenzja #review

Komentarze