Przejdź do głównej zawartości

L'Oreal Paris, Infaillible, More Than Concealer (Korektor)

Jeden z najlepszych korektorów jakie miałam. Fajny produkt z szeroką gamą kolorystyczną, która posiada wiele odcieni dla bladziochów. Ja oczywiście kupiłam najjaśniejszy jaki jest dostępny (320 - Porcelain) i doznałam szoku bo się okazało, że jest dla mnie za jasny! Normalnie cud nad cudy. A już sama ta sytuacja świadczy o tym, że jego gama kolorystyczna jest szeroka jeśli chodzi o potrzeby osób bladych. Swoją drogą jest to chyba jeden z nielicznych produktów tej marki, które posiadałam i które faktycznie spełniają moje oczekiwanie i obietnice producenta.

Opakowanie i produkt:

Korektor o gęstej, kremowej konsystencji zamknięty jest w przezroczystym opakowaniu, z dużym aplikatorem. Dla jednych duży aplikator to zbawienie, dla innych wręcz przekleństwo. Dla mnie jest to akceptowalne, ponieważ nie mam potrzeby, żeby aplikator korektora był aż tak precyzyjny. Sam produkt ma fajną gęstą konsystencję, która zostaje na swoim miejscu i nie spływa, do tego dość szybko zastyga. W porównaniu do Conceal and Define Concealer od MakeupRevolution tego gagatka jest o wiele więcej, bo aż 11ml, a to w przeliczeniu na jego cenę bardzo dużo. Niby ma przezroczyste opakowanie, ale produkt tak oblepia jego ścianki, że i tak nie widać kiedy się kończy.

Aplikacja i działanie:

Jak już wspominałam wcześniej, aplikator jest spory, więc jeśli ktoś nakłada korektor na większy obszar to nie musi się za wiele napracować. Sam korektor ma bardzo dobre krycie, powiedziałabym nawet że pełne i fantastycznie się rozprowadza. Nie wysusza nam skóry pod okiem i nie podkreśla suchych skórek. Nie wchodzi też w zmarszczki i załamania powieki, pod warunkiem że nakładamy go niewielką ilość. Jest bardzo trwały. Współgra z podkładami – w moim przypadku był to Rimmel Lasting Radiance, ale też Bourjois Always Fabulous. Nie ważył się, nie rolował pod podkładem, wszystko się trzymało i było na swoim miejscu. Ponieważ odcień 320 był dla mnie odrobinę za jasny nie pokrył cieni całkowicie, ale podejrzewam że odcień 322 Ivory poradziłby sobie z tym fantastycznie. Ja bardzo lubię nakładać go na powieki przed nałożeniem bazy pod cienie. Taki zabieg sprawiał, że moja baza trzymała się na powiece o wiele lepiej i dłużej, a makijaż nie zbierał się wraz z bazą w załamaniu powieki.

Dostępność i cena:

Szeroko dostępny stacjonarnie, a dostaniemy go m.in.: Hebe, Rossmann czy Natura w cenie regularnej 63,99zł, a także w Superpharm w cenie 62,99, czyli 1zł taniej. Ale aktualnie jest on na promocji w Hebe, Superpharm i Naturze. I tak w Hebe i Superpharm dostaniemy go w tej chwili w cenie 37,99zł, a Naturze w cenie 49,99zł. Jednakże w Superpharm odcień 324 – Oatmeal dostaniemy już za 25,20. Jeśli uda Wam się dorwać jaśniejsze odcienie to może się okazać że również dostaniecie je na tej Mega promocji. Oczywiście internecie dostaniecie go również w wielu drogeriach kosmetycznych i tutaj jego cena regularna to koszt ok 27-32zł. Oczywiście jak dorwiemy go na promocji to już w ogóle bajka.

#loreal #lorealparis #infallible #morethanconcealer #korektor #corrector #korektordlabladziochów #concealerforpalepeople #concealerforpaleskin #korektordlabladych #jasnykorektor #brightcolor #coveringconcealer #korektorkryjący #fullcoverageconcealer #korektorpodoczy #eyeconcealer #mocnokryjącykorektor #mocnokryjacykorektor #recenzja #review

Komentarze