Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Nowa przygoda z Neonail!

馃崄馃崅 Macie jakie艣 postanowienia na jesie艅? Ja swoje postanowienie spe艂ni艂am kilka dni temu. 馃崅馃崄

Mianowicie postanowi艂am wr贸ci膰 do stylizacji paznokci. Kiedy艣, wiele lat temu pr贸bowa艂am przez jaki艣 czas swoich si艂 w stylizacji paznokci 偶elowych, jednak sprz臋t by艂 inny, bo lampa nie by艂a LED'owa tylko taka z 偶ar贸wkami. Utwardzanie trwa艂o o wiele d艂u偶ej. Na przed艂u偶enie paznokci schodzi艂o mi mn贸stwo czasu bo jako艣 4h. Wszystko 艣mierdzia艂o, nawet te pierwsze hybrydy. P贸藕niej rzuci艂am to wszystko w k膮t. W ci膮偶y tym bardziej nie chcia艂am si臋 tru膰, p贸藕niej szkoda mi by艂o czasu. Teraz kiedy wszystko posz艂o do przodu, postanowi艂am zacz膮膰 t膮 przygod臋 od nowa i tym razem z jedn膮 z topowych marek czyli Neonail.

Moje paznokcie s膮 zdecydowanie wymagaj膮ce. Zawsze zazdro艣ci艂am innym kobietom super twardych i pi臋knych paznokci. Ja nawet jakbym chcia艂a, w normalnych warunkach nie b臋d臋 mia艂a super d艂ugich paznokci. Bo s膮 na tyle mi臋kkie, 偶e 艂atwo mi si臋 艂ami膮. Dlatego postanowi艂am je troch臋 usztywni膰 hybrydami. Pocz膮tkowo planowa艂am kupi膰 zestaw startowy, jednak by艂y w nim kolory, kt贸rych mog臋 za艂o偶y膰 si臋, 偶e bym nie nosi艂a. Jednak ostatnio Neonail mia艂o fantastyczn膮 promocj臋, w kt贸rej przy zakupach za powy偶ej 159z艂, za 1z艂 by艂a lampa. I tak wybra艂am sobie to co chcia艂am, w tym dwa pi臋kne kolory "Think Happy" i "Feel Gorgeus" z nowej jesiennej kolekcji "Enjoy Yourself". 

#neonail #neonailpoland #neonailgirl #thinkhappy #fellgorgeus #enjoyyourselfcollection #enjoyyourself  #sandeffect #hollywoodeffect #illuminatecollection #emeraldfalls #starglow #starglowcollection #gravity #nowaprzygoda #jesiennewyzwanie #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #nowapasja

Komentarze