Przejdź do głównej zawartości

Bobini Kids, Żel o mycia ciała i płyn do kąpieli 2 w 1 `Prebiotyk + ekstrakt z owsa`

Jakiś czas temu poprosiłam męża o zakup płynu do kąpieli dla córki, bo poprzedni się skończył. Powiedziałam żeby kupił jakiś Nivea, bo chciałabym je wypróbować. Oczywiście wrócił do domu z czymś innym niż chciałam i jeśli mam być szczera nawet mnie to nie zaskoczyło, bo to już nie pierwszy raz. Po ostatniej porażce jaką był malinowy Tesco Kids i która zakończyła się pojawieniem łupieżu u Felicji, kupił kolejny kiepski płyn. Taka była moja pierwsza myśl. Jednakże pomijając jego sztuczny zapach, ten płyn jest o tyle lepszy, że nie wywołuje łupieżu. Na 16 składników 10 z nich jest całkowicie pochodzenia naturalnego, 3 są pochodzenia syntetycznego i 3 ostatnie naturalnego lub syntetycznego. Jednakże należy zaznaczyć, że nie ma on w swoim składzie złych składników, które mogą wywoływać alergie. Jak widać skład jest całkiem dobry, może po prostu ten zapach mi najzwyczajniej nie odpowiada... Chyba dam mu jeszcze szansę i najzwyczajniej sięgnę po inną wersję zapachową.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie to plastikowa butelka o pojemności 660ml z zamknięciem typu klik. Zamknięcie chodzi bardzo sprawnie i lekko, bez użycia nadmiernej siły. Mechanizm nie zacina i jest wygodny w użyciu. Szata graficzna bardzo kolorowa i przyciągająca spojrzenie, szczególnie dzieci. Produkt o konsystencji żelu pod prysznic, w kolorze transparentnego różu oraz o intensywnym ale sztucznym zapachu truskawek. Mojej córce się podoba, jednakże mi już nie bardzo, jednakże wiadomo, że zapach jest raczej kwestią preferencji i dla kogoś innego będzie idealny.

Aplikacja i działanie:

Aplikacja jest raczej bezproblemowa. Bardzo dobrze się pieni, ale niestety jest to zasługa dosyć silnego SLS w składzie. A ponieważ dobrze się pieni, jest on bardziej wydajny i starcza na długo. Dobrze oczyszcza skórę i myje włosy. Zapach jak już wspominałam jest intensywny i utrzymuje się na skórze przez dłuższy czas. Nie uczulił i nie podrażnił córki i co najważniejsze nie pogorszył łupieżu. Aktualnie skóra głowy córki wróciła do stanu normalności, co sygnalizuje brak łupieżu. Nie zauważyłam żeby miał jakiekolwiek właściwości wysuszające jeśli chodzi również o ciało.

Dostępność i cena:

Cieszy się bardzo dużą dostępnością w drogeriach stacjonarnych oraz internetowych. Między innymi znajdziecie go stacjonarnie w drogeriach: Natura, Rossmann, Superpharm czy Hebe, a jego cena regularna waha się od 11 do 13zł. Najtaniej dostaniecie go w Naturze. Oczywiście znajdziecie go również w wielu drogeriach i aptekach internetowych oraz na Allegro, a jego cena waha się od 10 do 15zł. My swój kupiliśmy w Rossmannie.

#bobini #showergel #shampoo #showegelandshampoo #truskawka #strawberry #plyndokapieli #płyndokąpieli #szampon #żelpodprysznic #zelpodprysznic #showergel #bubblebath #dladzieci #forkids #forchildren #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #sensitiveskin #skórawrażliwa #skorawrazliwa #recenzja #review

Komentarze