Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Akcesoria do włosów 3

Kochani, zobaczcie jakie fantastyczne gumki dorwałam miesiąc temu na Aliekspress. Te gumki są po prostu prześliczne i urocze. Nie mogłam się oprzeć, żeby ich nie kupić dla Felicji. Wyobraźcie sobie, że za jeden taki zestaw zapłaciłam jedyne 4,55zł. A uzyskałam 5par gumek do włosów. Za wszystkie gumki na zdjęciu zapłaciłam 15,38zł. Normalnie tanioszka, a Felicja jest bardzo zadowolona :) 

Co mogę o nich powiedzieć? Gumki po miesiącu używania jeszcze się nie rozciągnęły więc są lepszej jakości. Mają ok. 3cm średnicy. Ozdoby na nich wyglądają na wykonane z dobrej  jakości plastiku, o ile to plastik XD Jednakże czasami mogą się złamać, bo np. różowy króliczek maskotka (ten cały) pożegnał się z jednym uchem, bo gumka spadła dwa razy na podłogę. Trochę to było dziwne, jednakże prawdopodobnie to jakaś wada jednostkowa, bo z resztą gumek nic złego się nie dzieje.

Polecam Wam je serdecznie. Jakby ktoś był zainteresowany to tutaj macie link bezpośredni do nich. Aktualnie kosztują ponad 5zł, ale ja miałam chyba jakiś kod rabatowy, więc wyszło taniej.

Buziaczki i miłego dnia!

#aliekspress #zakupyaliekspress #akcesoriadowłosów #akcesoriadowlosow #ozdobydowłosów #ozdobydowlosow #hairaccessories #gumkidowłosów #gumkidowlosow #dladziewczyn #forgirl #dladzieci #forkids #forchildren #wyprzedaże #wyprzedaze #sales #zakupyzchin #recenzja #review

Komentarze